Wersja archiwalna 2007-05-23 16:40:08
data publikacji: 22 maja 2007 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości powyżej 60 000 euro
na „Przebudowę drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel. 023 691 31 22
fax 023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Wiesław Jakubiak Łukasz Załęski
tel. 023 691 31 22 tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej:
www.uggzy.bip.org.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
„Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”
Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki – Szyszki od km 0+000 do km 1+455 o długości 1.455 mb obejmuje:
1. roboty przygotowawcze,
2. roboty rozbiórkowe,
3. roboty ziemne,
4. wykonanie urządzeń odwadniających,
5. wykonanie podbudowy,
6.wykonanie nawierzchni mineralno – asfaltowej o grubości 4 + 4 cm i szerokości 5,00 m
7. wykonanie poboczy,
8. wykonanie oznakowania.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do niniejszej SIWZ projekt na roboty budowlane przebudowy drogi z przedmiarem robót.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV ): 45.23.31.20-6
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
60 dni licząc od daty udzielenia zamówienia
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
a) legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto,
b) dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg,
c) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy).
2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Informacje na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
o cena - znaczenie 100%
10. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Gzy 9, 06 – 126 Gzy w pokoju nr 3 do dnia 20.06.2007r. do godz. 9:00.
11. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2007r.
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej , na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki, na pisemny wniosek wykonawcy .
15. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 14.05.2007 r.
Dokumenty do pobrania:
1. SIWZ,
2. Załączniki do SIWZ (1 – 7),
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do SIWZ)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 16:40:08
- Liczba odsłon: 635
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: