Wersja archiwalna 2007-05-23 16:40:08
data publikacji: 22 maja 2007 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości powyżej  60 000 euro
na „Przebudowę drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”
1.      Nazwa i adres Zamawiającego: 
Gmina Gzy 
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel.  023 691 31 22
fax  023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Wiesław Jakubiak                         Łukasz Załęski
tel. 023 691 31 22                                    tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3
2.      Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3.      Adres strony internetowej:
 www.uggzy.bip.org.pl
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 
Przedmiotem zamówienia jest
1)      Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
„Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”
Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki – Szyszki od km 0+000 do km 1+455 o długości 1.455 mb obejmuje:
1. roboty przygotowawcze,
2. roboty rozbiórkowe,
3. roboty ziemne,
4. wykonanie urządzeń odwadniających,
5. wykonanie podbudowy,
6.wykonanie nawierzchni mineralno – asfaltowej  o grubości 4 + 4 cm i szerokości 5,00 m
7. wykonanie poboczy,
8. wykonanie oznakowania.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do niniejszej SIWZ projekt na roboty budowlane przebudowy drogi z przedmiarem robót.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV ): 45.23.31.20-6
Zamawiający nie dopuszcza składania  ofert częściowych.
5.      Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.      Termin wykonania zamówienia:
60 dni licząc od daty udzielenia zamówienia
7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
a)      legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto,
b)      dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg,
c)       posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy).
2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.      Informacje na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie 
o        cena -  znaczenie 100%
10.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego  Gzy 9, 06 – 126 Gzy  w pokoju nr 3 do dnia  20.06.2007r.  do godz. 9:00.
11.  Termin związania ofertą
Wykonawca  pozostaje  związany ofertą  przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2007r.
12.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić  dynamicznego systemu zakupów.
13.  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej , na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki,  na pisemny wniosek wykonawcy .
15.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu  14.05.2007 r.
Dokumenty do pobrania: 
1.      SIWZ,
2.      Załączniki do SIWZ (1 – 7),
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do SIWZ)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
 - Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
 - Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
 - Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 16:40:08
 - Liczba odsłon: 1322
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: