Wersja archiwalna 2007-05-23 16:40:08

data publikacji: 22 maja 2007 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości powyżej  60 000 euro
na „Przebudowę drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”

1.      Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel.  023 691 31 22
fax  023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Wiesław Jakubiak                         Łukasz Załęski
tel. 023 691 31 22                                    tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3

2.      Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony

3.      Adres strony internetowej:
 www.uggzy.bip.org.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest

1)      Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:

„Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki - Szyszki”

Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Pańki – Szyszki od km 0+000 do km 1+455 o długości 1.455 mb obejmuje:

1. roboty przygotowawcze,

2. roboty rozbiórkowe,

3. roboty ziemne,

4. wykonanie urządzeń odwadniających,

5. wykonanie podbudowy,

6.wykonanie nawierzchni mineralno – asfaltowej  o grubości 4 + 4 cm i szerokości 5,00 m

7. wykonanie poboczy,

8. wykonanie oznakowania.

Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do niniejszej SIWZ projekt na roboty budowlane przebudowy drogi z przedmiarem robót.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV ): 45.23.31.20-6


Zamawiający nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

5.      Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.      Termin wykonania zamówienia:
60 dni licząc od daty udzielenia zamówienia

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.

a)      legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto,

b)      dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg,

c)       posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy).

2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

2.3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

8.      Informacje na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

o        cena -  znaczenie 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego  Gzy 9, 06 – 126 Gzy  w pokoju nr 3 do dnia  20.06.2007r.  do godz. 9:00.

11.  Termin związania ofertą
Wykonawca  pozostaje  związany ofertą  przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2007r.

12.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić  dynamicznego systemu zakupów.

13.  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej , na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki,  na pisemny wniosek wykonawcy .

15.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu  14.05.2007 r.

Dokumenty do pobrania:

1.      SIWZ,

2.      Załączniki do SIWZ (1 – 7),

3.      Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do SIWZ)

1)      cz. 1

2)      cz. 2

3)      cz. 3

4)      cz. 4

5)   cz. 5

6)   cz. 6

7)   cz.  7

4.      Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ).

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 16:40:08
  • Liczba odsłon: 602
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2479713]

przewiń do góry