Gzy, dnia 18.07.2011r.

SN.271.4.4.2011

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno” wybrana została oferta Nr 4 złożona przez firmę:

 

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i OBROTU

„POLHILD I”

Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski

Spółka Jawna

ul. H. Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

STRABAG Sp. z o. o.

ul. Parzniewska 10

05-800 Pruszków 

94,21

2

SPÓŁDZIELNIA ROBÓT BUDOWLANO-DROGOWYCH

ul. Zaściankowa 1

05-240 Tłuszcz

94,73

3

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o. o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki

67,33

4

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i OBROTU

„POLHILD I”

Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski

Spółka Jawna

ul. H. Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

100,00

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

Wójt Gminy

/-/ inż. Barbara Polańska

 

--------------------------------------------------------------

Gzy: Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno
Numer ogłoszenia: 172848 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno. Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno od km 1+320 do km 1+600 o długości 280,00 mb obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni mineralno-asfaltowej o grubości 4+4 cm, - wykonanie przepustów, - wykonanie zjazdów, - wykonanie rowów-poboczy, - wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga, aby wykonawca legitymował się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, op wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga, aby wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

-------------------------------------------------

Do pobrania:

  1. SIWZ
  2. Załączniki do SIWZ
  3. Przedmiar robót

-------------------------------------------------

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

Gzy, dnia 06.07.2011r.

SN.271.4.2.2011

WSZYSCY WYKONAWCY

 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski – Begno”

 

Pytanie nr 1

Zgodnie z ustawą z dnia 29 czerwca 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca zwraca się z prośbą o wyjaśnienie.

1)      Ze względu na to że w pozycjach przedmiarowych są odniesienia do SST – jest to niezbędne dla sprecyzowania stosowanych norm i materiałów dla poszczególnych pozycji.

Prosimy o załączenie na stronie Inwestora Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.

2)      Prosimy o załączenie dokumentacji dotyczącej przekrojów drogi i zjazdów.

Odpowiedź:

Ad. 1. Niniejszym informuję, że wszystkie informacje dotyczące przetargu „Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski – Begno” zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Gzy pod adresem: http://www.uggzy.bip.org.pl/?tree=przetarg&id=91 .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, załączniki do SIWZ oraz przedmiar robót również można pobrać z powyższej strony.

Ad. 2. W załączeniu dokumentacja dotycząca przekroju drogi.

 

 

z up. WÓJTA

/-/ mgr inż. Wiesław Ochtabiński

Zastępca Wójta

 


 

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Profil podłużny
  2. Mapa sytuacyjno-wysokościowa
  3. Przekrój
  4. Przekrój podłużny
  5. Przekrój poprzeczny 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-07-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-18 11:24:49
  • Liczba odsłon: 869
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2496806]

przewiń do góry