Wersja archiwalna 2010-09-07 11:34:09
Gzy: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 265972 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 30 września 2010 roku do dnia 15 grudnia 2019 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym pierwsza transza kredytu nastąpi w dniu 30.09.2010r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. 5. Waluta kredytu - PLN. 6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2011r. Pierwsza spłata raty nastąpi w dniu 15.03.2011r. 7. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa na dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu według stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M kwotowej z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększony o marżę Wykonawcy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża Wykonawcy stała w całym okresie kredytowania. 9. Odsetki będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia miesiąca co 3 m-ce, poczynając od 15.12.2010r. W przypadku gdy termin spłaty odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się za termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji jednorazowej z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 12. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR -3M obowiązującą w dniu 14.07.2010r., wypłatę kredytu w całości w dniu 30.09.2010r. oraz rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku. Ostateczna cena oferty musi być liczba z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające zdolność kredytowania: - bilans za lata 2008 i 2009 - rachunek wyników za lata 2008 i 2009 2. Harmonogram spłat kredytu i naliczonych odsetek od udzielonego kredytu sporządzony przez Wykonawcę 3. Sporządzony przez Wykonawcę wzór umowy uwzględniający ogólne warunki umowy podane przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy Gzy 9 06-126 Gzy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gzy Gzy 9 06-126 Gzy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania:
Załączniki do SIWZ:
--------------------------------------------
Gzy dnia, 1.09.2010r.
Zapytania i wyjaśnienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego
Nr 341-7/2010 na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości
1.500.000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu.
W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania i przekazania dokumentów poniżej przedstawiam treść zapytań z wyjaśnieniami.
Pytanie:
Opinia RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu.
Odpowiedź:
Opinia RIO została umieszczona na stronie internetowej https://uggzy.bip.org.pl/ zakładka Budżet Gminy Gzy – Sprawozdania finansowe – 2010
Pytanie:
Wykaz instytucji, w których Zamawiający korzysta z kredytów/pożyczek (nazwa, cel. aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenie, ostateczny termin spłaty, forma zabezpieczenia) oraz opinie z tych instytucji o terminowości regulowania zobowiązań.
Odpowiedź:
Wykaz instytucji został umieszczony na stronie internetowej https://uggzy.bip.org.pl/ zakładka Budżet Gminy Gzy – Sprawozdania finansowe – 2010. Opinie o terminowości zostaną umieszczone na powyższe stronie w terminie późniejszym z uwagi na to że Gmina oczekuje na wydanie opinii.
Pytanie:
Informacja o kwotach otrzymanych dotacji/dofinansowań ze środków UE w latach 2005-2010 (na jaki cel i kiedy otrzymane, czy były przeprowadzone kontrole wykorzystania tych środków, czy w przeszłości zdarzyło się, aby Zamawiający musiał zwracać pozyskane z UE środki z powodu nie wywiązania się z zapisów umowy o dofinansowanie).
Odpowiedź:
Gmina otrzymała dofinansowanie ze środków UE w latach 2005-2010 na projekty inwestycyjne:
- pn.”Przebudowa drogi gminnej Słończewo - Dziarno” - 565.715,99 zł. - środki otrzymane 3.08.2006r.
- pn. „Adaptacja budynku po byłym GOK-u na świetlicę wiejską i bibliotekę w Gzach” - 450.000,00 zł. - środki otrzymane 23.03.2007r.
Dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki środki otrzymane w kwocie 86.208,24 zł. otrzymane 03.11.2010r. Zadanie nieinwestycyjne .
Były przeprowadzane kontrole wykorzystania tych środków, w przeszłości nie zdarzyło się aby Gmina musiała zwracać otrzymane środki z powodu nie wywiązania się z zapisów umowy o dofinansowanie.
Pytanie:
Czy Zamawiający korzysta lub korzystał w przeszłości z wykupu wierzytelności? Jeżeli aktualnie Zamawiający korzysta z wykupu wierzytelności, prosimy o podanie kwot zaangażowań i spłat z tego tytułu.
Odpowiedź:
Nie korzystał.
Pytanie:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o podaniu się egzekucji, zgodnie z art. 97 Ustawy Prawo bankowe?
Odpowiedź:
Dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia.
Pytanie:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość kontrasygnaty Skarbnika na dokumentach stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu (m.in. podpis na wekslu, deklaracji wekslowej i ewentualnie na oświadczeniu o podaniu się egzekucji)?
Odpowiedź:
Dopuszcza możliwość kontrasygnaty Skarbnika.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada zobowiązania wynikające z umów o terminie płatności, na okres dłuższy niż 6 miesięcy, przypadające w latach następnych, faktury z terminem płatności dłuższym niż pół roku? Jeżeli tak. Prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie posiada zobowiązań.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada umowy zobowiązujące do dokonywania dopłat do kapitału lub bezzwrotnej dopłaty do działalności bieżącej w spółce kapitałowej, w której ma udziały (w przypadku występowania powyższej sytuacji)? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie posiada.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada zobowiązania wynikające z umów o partnerstwo publiczno-prawne? Jeżeli tak, prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie posiada
Pytanie:
Czy wystąpiły przypadki przejęte z mocy prawa przez Zamawiającego zadłużenia po podmiocie, dla którego był podmiotem założycielskim lub na podstawie umowy z wierzycielem spółki prawa handlowego, czy też stowarzyszenia zależnego na mocy, której Zamawiający wstąpi na miejsce dłużnika, który zostaje z długu zwolniony? Jeżeli tak, prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie wystąpiły.
Pytanie:
Czy wystąpiły przypadki przejętych zobowiązań z tytułu z kredytów i pożyczek nie klasyfikowane jako zadłużenie ujmowane do długu publicznego? Jeżeli tak, prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie wystąpiły
Pytanie:
Czy wystąpiły przypadki umów polegających na sprzedaży udziałów lub akcji w spółkach kapitałowych z zastrzeżeniem prawa odkupu? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie wystąpiły
Pytanie:
Czy wystąpiły przypadki ugody z wierzycielami w zakresie rozłożenia na raty spłaty wymagalnych zobowiązań? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie wystąpiły.
Pytanie:
Czy Zamawiający korzysta z leasingu i/lub factoringu? - nie korzystamy
Odpowiedź
Nie korzystał.
Pytanie:
Czy Zamawiający udzielił gwarancji i poręczeń? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie udzielił.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada inne umowy, z których wynika obowiązek spełnia świadczeń, w szczególności pieniężnych? Jeżeli tak, prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Nie posiada.
Dokumenty do pobrania:
Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej w Gzach o wyborze Wójta Gminy
Uchwała Rady Gminy Gzy o powołaniu Skarbnika Gminy Gzy
Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach
Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS
Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT
Wykaz banków, w których gmina korzysta z kredytów
Wójt
mgr. inż. Zbigniew Zenon Kołodziejski
-----------------------------------
Gzy dnia, 02.09.2010r.
Zapytania i wyjaśnienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego
Nr 341-7/2010 na udzielenie kredytu długoterminowego
w wysokości 1.500.000,00 zł. z przeznaczeniem
na sfinansowanie planowanego deficytu.
W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania i przekazania dokumentów poniżej przedstawiam treść zapytań z wyjaśnieniami.
Pytanie:
Prosimy o przekazanie Bankowi dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty.
- Zaświadczenie o wyborze Wójta oraz Skarbnika Gminy Gzy;
- Zaświadczenie o nadaniu nr REGON oraz NIP;
- Zaświadczenie o niezaleganiu w płatnościach składek;
- Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Gminą Gzy;
- Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2007;
- Opinii RIO dotyczących: wykonania budżetu za rok 2007, 2008, 2009;
- Wykaz instytucji, w których Gmina Gzy korzysta z kredytów lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty) oraz emisji obligacji;
- Wieloletni plan inwestycyjny wraz z założeniami;
- Plan oraz wykonanie dochodów w ujęciu bieżące/majątkowe za rok 2007, 2008, 2009, I i II kw. 2010;
- Plan oraz wykonanie wpływu z udziału w podatkach budżetu państwa za I i II kw. 2010;
- Informacji czy Gmina Gzy składała wnioski o dotacje z UE, jeżeli tak, to na jakim są etapie rozpatrywania.
Odpowiedź:
Uchwały, sprawozdania, wykaz instytucji w których Gmina korzysta z kredytów oraz zaświadczenia umieszczone są na stronie internetowej https://uggzy.bip.org.pl/ zakładka Budżet Gminy Gzy – Sprawozdania finansowe – 2007-2010. Dane dotyczące planu i wykonania dochodów są zawarte w sprawozdaniu Rb-27s.
· wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Gminą Gzy
- Urząd Gminy Gzy
- Gminna Biblioteka Publiczna w Gzach
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- Zespół Obsługi Szkół w Gzach
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Gzach
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Przewodowie Poduchownym
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie
- Publiczne Gimnazjum w Gzach
· Gmina Gzy składała dwa wnioski o dotacje z UE za pośrednictwem Lokalnej Grupy Działania (LGD) „Zielone Mosty”. Pozytywnie rozpatrzone przez LGD i przekazane do Urzędu Marszałkowskiego do dalszego rozpatrzenia.
· opinie RIO dotyczące wykonania budżetu za rok 2007, 2008, 2009 są umieszczone na stronie https://uggzy.bip.org.pl/ zakładka Budżet Gminy Gzy – Sprawozdania finansowe
Pytanie:
Czy deficyt, który będzie finansowany w ramach kredytu będzie związany z finansowaniem zadań inwestycyjnych, jeśli tak to jakich inwestycji oraz czy zadania te zostały już rozpoczęte i czy Gmina posiada stosowne dokumenty niezbędne do ich realizacji (podpisane umowy, decyzje, pozwolenia, itp.)?
Odpowiedź:
Deficyt, który będzie finansowy w ramach kredytu nie będzie związany z finansowaniem zadań inwestycyjnych.
Pytanie:
Prosimy o potwierdzenie, że kredyt, na który organizowany jest przetarg dotyczy deficytu planowanego na 2010r.
Odpowiedź:
Kredyt dotyczy sfinansowania planowanego deficytu budżetu na 2010r.
Pytanie:
Na które inwestycje Gmina posiada podpisane umowy o dotacje ze środków UE, a na które jeszcze nie – prosimy o wykaz podpisanych umów o dofinansowanie z uwzględnieniem kwot, zadań inwestycyjnych oraz terminów wypłat środków, a w przypadku niezawartych umów o podanie planowanych kwot i terminów ich podpisania?
Odpowiedź:
Planowana jest realizacja projektu „Remont budynku świetlicy wiejskiej w Kozłówce” za pośrednictwem (LGD) w roku 2011 – kwota 121.128,29 zł. i wyposażenie świetlicy w 2011r. z „Małych projektów” na kwotę 25.000,00 zł. Nie są podpisane umowy w powyższej sprawie, oczekujemy na ocenę projektów.
Pytanie:
Na podstawie jakich dokumentów nastąpi uruchomienie kredytu (pisemnej dyspozycji, faktur, faxu, itp.)?
Odpowiedź:
Uruchomienie kredytu na podstawie pisemnej dyspozycji.
Pytanie:
Jaki sposób naliczania odsetek należy przyjąć w umowie kredytowej tj. rok 365/366 dni, a każdy miesiąc rzeczywistą liczbę dni?
Odpowiedź:
W umowie do naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w roku.
Pytanie:
Prosimy o potwierdzenie, że karencja rozumiana jest jako odroczenie płatności odsetkowych w czasie?
Odpowiedź:
Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2011r. pkt 3.6 specyfikacji, natomiast odsetki płatne zgodnie z pkt 3.9 specyfikacji.
Pytanie:
Czy Zamawiający przewiduje zaproponowanie wzoru deklaracji wekslowej?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje.
Pytanie:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji, stanowiącego załącznik do deklaracji wekslowej oraz do umowy kredytowej?
Odpowiedź:
Dopuszcza się możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się do egzekucji zgodnie z art. 97 Prawo bankowe.
Dokumenty do pobrania:
Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej w Gzach o wyborze Wójta Gminy
Uchwała Rady Gminy Gzy o powołaniu Skarbnika Gminy Gzy
Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach
Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS
Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT
Wykaz banków, w których gmina korzysta z kredytów
Wójt
mgr. inż. Zbigniew Zenon Kołodziejski
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
- Data udostępnienia w BIP: 2010-09-07
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-07 11:34:09
- Liczba odsłon: 2363
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: