Wersja archiwalna 2009-08-10 17:15:27

data publikacji: 10 sierpnia 2009 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) na wykonanie zadania pn.:

„Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno”

1.    Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel.  023 691 31 22
fax  023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Wiesław Jakubiak                          Łukasz Załęski
tel. 023 691 31 22                                    tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3

2.    Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony

3.    Adres strony internetowej:
 www.uggzy.bip.org.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest

1)    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:

Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno”

Przebudowa drogi gminnej Ostaszewo Włuski - Begno od km 0+500 do km 1+320 o długości 820,00 mb obejmuje:

1.    roboty przygotowawcze,

2.    wykonanie podbudowy,

3.    wykonanie nawierzchni mineralno – asfaltowej  o grubości 4 + 4 cm szerokości 5,00m.

4.    wykonanie odwodnienia

5.    wykonanie poboczy

6.    wykonanie oznakowania

Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót.

     Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (Kod CPV ): 45233140-2
Zamawiający nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

5.    Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.    Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.10.2009 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

7.1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.

a)    legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto,

b)    dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg,

c)    posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy).

7.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

7.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

8.    Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

o    cena -  znaczenie 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego  Gzy 9, 06 – 126 Gzy  w pokoju nr 3 do dnia  02.09.2009r.  do godz. 9:00.

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.09.2009 r. w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06 – 126 Gzy, o godz. 10:00, pokój nr 1

12.  Termin związania ofertą
Wykonawca  pozostaje  związany ofertą  przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić  dynamicznego systemu zakupów.

14.  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

16.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki,  na pisemny wniosek wykonawcy.

17.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu  10.08.2009 r.

 

Do pobrania:

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

  2. Załączniki do SIWZ.

  3. Przedmiar robót.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-10 17:15:27
  • Liczba odsłon: 645
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2508437]

przewiń do góry