Wersja archiwalna 2007-06-29 13:20:21

data publikacji: 29 czerwca 2007 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) na wykonanie zadania pn.:

„Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Mierzeniec”

1.      Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel.  023 691 31 22
fax  023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Wiesław Jakubiak                         Łukasz Załęski
tel. 023 691 31 22                                    tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3

2.      Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony

3.      Adres strony internetowej:
 www.uggzy.bip.org.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:

„Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Mierzeniec”

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Mierzeniec od km 0+000 do km 0+750 o długości 750,00 mb obejmuje:

1.      roboty przygotowawcze i rozbiórkowe

2.     wykonanie podbudowy,

3.     wykonanie nawierzchni mineralno – asfaltowej  o grubości 4 + 4 cm i szerokości 4,50 m

4.      wykonanie poboczy,

Szczegółowy zakres robót zawiera projekt na roboty budowlane przebudowy drogi z przedmiarem robót.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (Kod CPV ): 45.23.32.26-9


Zamawiający nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

5.      Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.      Termin wykonania zamówienia:
50 dni licząc od daty udzielenia zamówienia

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

7.1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.

a)      legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto,

b)      dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg,

c)       posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy).

7.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

7.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

8.      Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

o        cena -  znaczenie 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego  Gzy 9, 06 – 126 Gzy  w pokoju nr 3 do dnia  30.07.2007r.  do godz. 9:00.

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.07.2007 r. w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06 – 126 Gzy, o godz.. 10:00, pokój nr 1

12.  Termin związania ofertą
Wykonawca  pozostaje  związany ofertą  przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić  dynamicznego systemu zakupów.

14.  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej , na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki,  na pisemny wniosek wykonawcy .

16.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu  29.06.2007 r.

 

 

do pobrania:

1. SIWZ

2. Załączniki do SIWZ

3. Przedmiar robót

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-06-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-29 13:20:21
  • Liczba odsłon: 591
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2479710]

przewiń do góry