Wersja archiwalna 2018-01-09 13:38:22
Gzy,
dnia 09.01.2018r.
IOŚ.271.28.17.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust.
2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na „Rozbudowę, nadbudowę i
przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki
Włościańskie” w dniu
05.01.2018r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Zapytanie nr 2
W opisie technicznym projektu
budowlanego pkt. 6.15 jest zapis: Stolarkę okienną i drzwiową wykonać zgodnie z
załączonym rysunkiem. W dokumentach przetargowych brak jest rysunku. Poproszę o
ten rysunek.
Odpowiedź
Z uwagi na niezamieszczenie rysunku dotyczącego stolarki okiennej i drzwiowej poniżej zamieszczam przedmiotowy załącznik.
1. Stolarka okienna i drzwiowa - rysunek
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 09.01.2018r.
IOŚ.271.28.16.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”.
Zakres modyfikacji jest następujący:
1) w pkt. 10 SIWZ słowa: „Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie od 15.09.2018r.”
zastępuje się słowami: „Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie do 15.09.2018r.”
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
---------------------------------------------------------------------------
Gzy,
dnia 03.01.2018r.
IOŚ.271.28.10.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust.
2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na „Rozbudowę, nadbudowę i
przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki
Włościańskie” w dniu
03.01.2018r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Zapytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza
płatność faktur częściowych raz w miesiącu. Jeśli nie proszę o określenie ilości
możliwych do wystawienia w procesie wykonawczym faktur częściowych.
Odpowiedź
W związku z modyfikacją Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości
Szyszki Włościańskie” informuję, że po zmianie Zamawiający nie dopuszcza płatności na podstawie faktur częściowych.
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
--------------------------------------------------------------
IOŚ.271.28.8.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust.
4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r.
poz. 1579 z późn. zm.) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
na „Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku świetlicy
wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”.
Zakres
modyfikacji jest następujący:
1) załącznik nr 8 do SIWZ
otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji SIWZ.
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
/-/ Barbara Polańska
1. Załącznik nr 1 do modyfikacji SIWZ (.pdf)
2. Załącznik nr 1 do modyfikacji SIWZ (.doc)
------------------------------------------------------------------
Gzy,
dnia 03.01.2018r.
IOŚ.271.28.6.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust.
4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017r. poz. 1579 z późn. zm.) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
na „Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku
świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”.
Zakres
modyfikacji jest następujący:
1) w pkt. 3.1. SIWZ słowa: „Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane polegające na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w
miejscowości Szyszki Włościańskie, gm. Gzy.” zastępuje się słowami: „Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie,
nadbudowie i przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki
Włościańskie, gm. Gzy. Roboty budowlane obejmują świetlicę wiejską oraz część budynku
wykorzystywaną jako garaże OSP.”;
2) w pkt. 17.4. SIWZ słowa: „Oferta ma być złożona w jednym egzemplarzu
na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1
do niniejszej Specyfikacji wraz z załączonym kosztorysem ofertowym opracowanym
w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót, w formie pisemnej pod rygorem
nieważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.” zastępuje się słowami:
„Oferta
ma być złożona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji wraz z
załączonym kosztorysem ofertowym opracowanym w oparciu o załączone do SIWZ
przedmiary robót (dla każdego przedmiaru załącza się odpowiednio kosztorys
ofertowy), w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.”
3) załącznik nr 1 do SIWZ otrzymuje
brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji SIWZ;
4) załącznik nr 8 do SIWZ otrzymuje
brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej modyfikacji SIWZ.
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Wójt
/-/ Barbara Polańska
1. Załącznik nr 1 do modyfikacji SIWZ (.pdf)
2. Załącznik nr 1 do modyfikacji SIWZ (.doc)
3. Załącznik nr 2 do modyfikacji SIWZ (.pdf)
4. Załącznik nr 2 do modyfikacji SIWZ (.doc)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500083494-N-2017 z
dnia 29-12-2017 r.
Gzy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM
OGŁOSZENIU
Numer: 637142-N-2017
Data: 29/12/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gzy, Krajowy numer
identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy 9, 06126 Gzy, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail uggzy@wp.pl,
faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (url): uggzy.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W
OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy
zmienić:
Miejsce,
w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: wykonanie w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych
swoim zakresem odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób:
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: 1. wykonanie w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2
robót budowlanych swoim zakresem odpowiadających przedmiotowi zamówienia o
wartości co najmniej 800 000,00 zł. 2. dysponowanie co najmniej jedną osobą,
która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez
ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z zasadami
określonymi we właściwych przepisach oraz minimum 5 letnie doświadczenie na
stanowisku kierownika budowy, 3. dysponowanie co najmniej jedną osobą
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie
doświadczenie w kierowaniu w/w robotami, 4. dysponowanie co najmniej jedną
osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie
sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz
posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TAK.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać
tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o
spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2; b)
Wykaz (według załącznika nr 4) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty. c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania potencjału technicznego
do wykonania zamówienia - załącznik nr 5; d) Opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia opłacenia polisy należy przedłożyć
dowód zapłaty; e) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 11 do SIWZ).
---------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr
637142-N-2017 z dnia 2017-12-29 r.
Gmina Gzy: Rozbudowa, nadbudowa i
przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na
temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Gzy,
krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000,
ul. Gzy 9 , 06126 Gzy,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122,
e-mail uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
uggzy.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa,
nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki
Włościańskie
Numer referencyjny: IOŚ.271.28.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, nadbudowie
i przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane b) roboty instalacyjne
wodno – kanalizacyjne i sanitarne c) roboty instalacyjne elektryczne 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i przedmiary
stanowiące załączniki do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45400000-1 |
45330000-9 |
45310000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-15
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadanie uprawnień do
prowadzenia określonej działalności, jeśli przepisy odrębne tego
wymagają.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt
tysięcy złotych zero groszy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych swoim zakresem
odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty
określone w SIWZ.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest
wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20.000,00
złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Wadium może być
wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3)
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być
wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich
Wykonawców. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pułtusku, Oddział Gzy Nr 91 8232 0005 0200
0912 2002 0003 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego
wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6)
Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7) W przypadku
wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 lit.
b-e oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z
ofertą. 8) Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na
przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.
3 Pzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.
2 pkt 2 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24
ust. 4 Pzp. 9) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści
zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 Pzp. 10) Zamawiający zwróci wadium: a)
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, chyba że Wykonawca
wyraził zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek
Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12)
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono
wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest wnieść
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13) Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 Pzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 Pzp. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 14) Wykonawca, którego oferta została
wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach
wskazanych w art. 46 ust. 5 Pzp. .
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Okres gwarancji |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w
szczególności wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które
uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany
umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego
realizacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-01-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-09
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-09 13:38:22
- Liczba odsłon: 3426
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: