Wersja archiwalna 2015-06-26 15:15:24
------------------------------------------------------------------------------
Znak sprawy :IOÅš.271.11.2015 Gzy, dn. 19.06.2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZamawiajÄ…cy: Gmina Gzy,
Gzy 9, 06-121 Gzy
tel/fax
(023) 691-31-67, 691-31-22
zaprasza do zÅ‚ożenia ofert na: „ Dostarczenie do Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w
Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych”.
I.
Przedmiot zamówienia: usługa dostarczenia do
Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim, wyposażenia, pomocy
dydaktycznych i edukacyjnych zgodnie z zaplanowanym w budżecie wniosku o
dofinansowanie projektu POKL pn.: „
Bajkowy oddziaÅ‚ przedszkolny” w ramach poddziaÅ‚ania 9.1.1- Zmniejszenie
nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej zgodnie z umową o
dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00
1.
Przedmiot
zamówienia opisany został w załącznikach od nr 3 i 4, który należy dostarczyć
na koszt Wykonawcy, wraz
z rozładunkiem i montażem.
2.
Materiały muszą spełniać warunki określone w
rozporzÄ…dzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w
sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i
placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.).
3. Wspólny
Słownik Zamówień CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
39161000-8 – Meble przedszkolne
37520000-9 – Zabawki
37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
30190000-7 – Różny sprzÄ™t i artykuÅ‚y biurowe
32322000-6 – UrzÄ…dzenia multimedialne
32300000-6 – Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywajÄ…ca dźwiÄ™k lub obraz lub aparatura powielajÄ…ca
32000000-3 – SprzÄ™t radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48190000-6- Pakiet oprogramowania edukacyjnego
4.
Realizacja przedmiotu
zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:
1) Wszystkie pomoce dydaktyczne,
materiały piśmiennicze, zabawki , meble muszą być oryginalnie pakowane,
kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w
placówkach oświatowych;
2) produkty, które tego wymagają muszą
posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa
a. określone w odrębnych przepisach,
3)
Wykonawca udzieli na dostarczony
przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 36 miesięcy od
dnia odbioru dostawy.
4)
Wszystkie nazwy
własne i marki handlowe produktów zawarte w Zapytaniu ofertowym zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań
jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne, które swoją jakością i zawartością są podobne lub
lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o
lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że
oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią
standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na
Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Równoważne produkty i urządzenia muszą być
dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie
z obowiÄ…zujÄ…cym prawem.
5)
Dostarczone
urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane
przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Wraz z
dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta,
poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich,
6)
Oferowany przez
Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub
atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz
zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami, w
tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z
2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi,
7)
Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu
zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby do udzielenia krótkiej
instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora placówki oświatowej,
8)
Wykonawca w
ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest
dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje
obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany
będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia,
9)
Oferowane
urządzenia należy przedstawić w formie wyciągu z folderu lub w formie kart
katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać
parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia
posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez
kartÄ™ katalogowÄ… urzÄ…dzenia rozumie siÄ™ wydruk ze strony producenta lub
autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową
producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie,
Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą
wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty
katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja
techniczna oferowanego produktu.
II.
Termin realizacji zamówienia: 15 lipca 2015r. - 05
sierpnia 2015r.
III.
Warunki udziału w zapytaniu
ofertowym:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą
wykonawcy spełniający warunki:
1)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)
znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
2.
W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą
należy dostarczyć oświadczenie o
speÅ‚nianiu tych warunków – zaÅ‚Ä…cznik nr 2.
3.
Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
a)
formularz ofertowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 1
b)
oÅ›wiadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – zaÅ‚Ä…cznik nr 2,
c)
Formularz cenowy - Załącznik nr 3.
4.
Dokumenty, o których mowa w p.3 powyższego wykazu, powinny
być złożone w formie oryginału.
5.
Dostawca poniesie wszelkie koszty zwiÄ…zane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
IV.
Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
będzie cena rozumiana jako cena brutto za świadczenie usługi dostawy
wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościański.
Zamówienie otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę i jednocześnie
spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym.
V.
Okres gwarancji: 24 miesiące na wszystkie zaoferowane produkty zamówienia.
VI.
Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe: uggzy.bip.org.pl,
wysłano drogą elektroniczną do minimum trzech potencjalnych wykonawców.
VII.
Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: UrzÄ…d Gminy Gzy pn.: „Dostarczenie
do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim wyposażenia, pomocy
dydaktycznych i edukacyjnych”, Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy do dnia 7 lipca 2015r, godz. 10:00. Mailowo: .
uggzy@wp.pl.
VIII.
Termin otwarcia ofert : 07.07.2015r. godz. 11:00. UrzÄ…d Gminy Gzy, Gzy 9,
06-126 Gzy.
IX.
Warunki płatności: wg zawartej umowy, do 30 dni od wystawienia faktury.
X.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pani Danuta Ojrzeńska
–Dyrektor Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim – Tel. (23)
6915276 lub 509533612.
XI.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w
języku polskim, zgodnie z zawartymi w zapytaniu wymaganymi załącznikami oraz przesłać drogą mailową, faxem, listownie
( decyduje data wpływu do Urzędy Gminy) lub osobiście. W odniesieniu
do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
XII.
Sposób rozliczeń: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego
zamówienia dokonywane będą w PLN.
XIII. Dodatkowe uwagi:
1. Złożenie zapytania nie jest
równoznaczne ze złożeniem zamówienia;
2. Zamówienie następować będzie do
wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Gzy
oraz budżecie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL, nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00
realizowanego w Gminie Gzy, a także zgodnie z limitami okreÅ›lonymi w „katalogu
wydatków kwalifikowanych” zawartym w dokumentacji konkursowej naboru.
3. Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert
z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub
oferentami.
Załączniki:
1. Formularz
ofertowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 1
2. Oświadczenie
o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ustawy Pzp
3. Formularz
cenowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 3
4. Opis
przedmiotu zamówienia – zaÅ‚Ä…cznik nr 4
5. Projekt
Umowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 5.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
- Data udostępnienia w BIP: 2015-06-26
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-26 15:15:24
- Liczba odsłon: 1169
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: