Gzy, dnia 25.07.2014r.

IOŚ.271.7.16.2014

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Gzy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dostawę i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu „Radosne oddziały przedszkolne”.

U z a s a d n i e n i e

W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta na część IV niniejszego zamówienia. Jednak cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W pozostałych częściach zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.

 

 

Wójt Gminy Gzy

/-/ Barbara Polańska

----------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 23.07.2014r.

IOŚ.271.7.9.2014

 

 

                                                                                                          Wszyscy Oferenci,

 

W związku z pytaniem dotyczącym dopuszczalnej rozdzielczości kserokopiarki zamawianej w ramach projektu „Radosne oddziały przedszkolne” informuję, że Zamawiający dopuszcza kserokopiarkę o rozdzielczości 1200 x 1200 zamiast 1800 x 600 dpi.

 

                                                                                                Wójt Gminy Gzy

                                                                                            /-/ Barbara Polańska

 

---------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 23.07.2014r.

IOŚ.271.7.8.2014

Wszyscy Oferenci,

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na Dostawę i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu „Radosne oddziały przedszkolne”

Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

1.      W Załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części IV w pkt. 10 dotyczącym oddziałów przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Przewodowie Poduchownym oraz przy Publicznej Szkole Podstawowej w Skaszewie Włościańskim wprowadza się następującą zmianę i istniejący opis kserokopiarki:

Parametr

Minimalne wymagania

Technologia druku

laserowa

Funkcje standardowe

kopiarka, drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy  

Format oryginału

A4

Format kopii

A4-A6

Prędkość druku

35 stron A4 / min.

Rozdzielczość drukowania

min. 1800x600 dpi

Czas wydruku pierwszej strony

maks. 7 sek.

Czas nagrzewania

maks. 20 sek.

Pobór mocy w czasie drukowania

maks. 500 W (±10%)

Kopiowanie wielokrotne

1- 999 kopii

Pamięć RAM

min. 512 MB (możliwość rozbudowy do min. 1,5 GB)

Zoom

25-400%

Panel operatora

wyposażony w ekran LCD,

opisy na panelu oraz  komunikaty na ekranie w języku polskim

Dupleks

w standardzie

Podajnik dokumentów

automatyczny – dwustronny na min. 50 ark.

Automatyczne podajniki papieru

min. 1 uniwersalna kaseta na 250 ark. A5-A4 (80 g/m2), 60-120 g/m2;

Podajnik ręczny

na min. 50 ark. A6-A4, 60-220 g/m2

Gramatura papieru

drukowanie na papierze o gramaturze 220 g/m2

Funkcja druku sieciowego

w standardzie

Emulacje

PCL 6, PostScript 3

Interfejsy

USB 2.0,  Ethernet 10/100/1000Base-T, USB dla pamięci przenośnej, gniazdo karty SD

Funkcja skanowania sieciowego

w standardzie, skanowanie pełno-kolorowe

Funkcje skanowania

skanowanie do e-mail, do FTP,  do-SMB, TWAIN, WSD (WIA), do pamięci przenośnej USB

Rozdzielczość skanowania

600 dpi

Prędkość skanowania

Mono: min. 30 str./min., kolor: min. 14 str. / min. (300 dpi/A4)

Interfejs skanera

10/100/1000Base-T

Typy plików

PDF, JPEG, TIFF, XPS

Możliwość rozbudowy

Dodatkowy podajnik/podajniki papieru, o pojemności łącznej min. 500 ark. formatu A4 – A5, 80 g/m2

Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe

(dostarczone w komplecie w ramach oferowanej ceny jednostkowej).

Tonery - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 3 000 stron A4 przy pokryciu zgodnie z ISO19752.

Bębny -  właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 100 000 stron A4.

Dostarczone materiały muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.

Wymagania dodatkowe

Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty.

Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty.

Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty.

Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty

zastępuje się następującym opisem:

Parametr

Minimalne wymagania

Technologia druku

laserowa

Funkcje standardowe

kopiarka, drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy  

Format oryginału

A4

Format kopii

A4-A6

Prędkość druku

35 stron A4 / min.

Rozdzielczość drukowania

min. 1200x1200 dpi

Czas wydruku pierwszej strony

maks. 10 sek.

Czas nagrzewania

maks. 40 sek.

Pobór mocy w czasie drukowania

maks. 500 W (±10%)

Kopiowanie wielokrotne

1- 999 kopii

Pamięć RAM

min. 512 MB (możliwość rozbudowy do min. 1,5 GB)

Zoom

25-400%

Panel operatora

wyposażony w ekran LCD,

opisy na panelu oraz  komunikaty na ekranie w języku polskim

Dupleks

w standardzie

Podajnik dokumentów

automatyczny – dwustronny na min. 50 ark.

Automatyczne podajniki papieru

min. 1 uniwersalna kaseta na 250 ark. A5-A4 (80 g/m2), 52-120 g/m2;

Podajnik ręczny

na min. 50 ark. A6-A4, 60-220 g/m2

Gramatura papieru

drukowanie na papierze o gramaturze 220 g/m2

Funkcja druku sieciowego

w standardzie

Emulacje

PCL 6, PostScript 3

Interfejsy

USB 2.0,  Ethernet 10/100/1000Base-T, USB dla pamięci przenośnej, gniazdo karty SD

Funkcja skanowania sieciowego

w standardzie, skanowanie pełno-kolorowe

Funkcje skanowania

skanowanie do e-mail, do FTP,  do-SMB, TWAIN, WSD (WIA), do pamięci przenośnej USB

Rozdzielczość skanowania

600 dpi

Prędkość skanowania

Mono: min. 30 str./min., kolor: min. 14 str. / min. (300 dpi/A4)

Interfejs skanera

10/100/1000Base-T

Typy plików

PDF, JPEG, TIFF, XPS

Możliwość rozbudowy

Dodatkowy podajnik/podajniki papieru, o pojemności łącznej min. 500 ark. formatu A4 – A5, 80 g/m2

Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe

(dostarczone w komplecie w ramach oferowanej ceny jednostkowej).

Tonery - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 3 000 stron A4 przy pokryciu zgodnie z ISO19752.

Bębny -  właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 100 000 stron A4.

Dostarczone materiały muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.

Wymagania dodatkowe

Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty.

Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty.

Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty.

Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu - dokument potwierdzający załączyć do oferty

2.      Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.

                                                                                                                                    Wójt Gminy Gzy

                                                                                                                              /-/ Barbara Polańska

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 18.07.2014r.

IOŚ.271.7.5.2014

Wszyscy Oferenci,

 

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na Dostawę i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu „Radosne oddziały przedszkolne”

 

Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

1.       W Załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III w pkt. 32 dotyczącym wyposażenia w oddziale przedszkolnym w Publicznej Szkole Podstawowej w Skaszewie Włościańskim wprowadza się następującą zmianę i słowa Zabezpieczenie grzejników – 1 komplety

Zabudowa grzejników znajdujących się w oddziałach. Orientacyjna szerokość grzejników do zabudowy: około 110 cm – 3 szt., głębokość 16 cm, wysokość – 60 cm. Przed dostawą należy indywidualnie dokonać  dokładnych obmiarów”

zastępuje się słowami: Zabezpieczenie grzejników – 1 komplet

Zabudowa grzejników znajdujących się w oddziałach. Orientacyjna szerokość grzejników do zabudowy: około 140 cm – 3 szt., głębokość 16 cm, wysokość – 60 cm. Przed dostawą należy indywidualnie dokonać  dokładnych obmiarów.

 

2.      Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.


                                                                                                                                Wójt Gminy Gzy

                                                                                                                              /-/ Barbara Polańska

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Gzy: Dostawa i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Radosne oddziały przedszkolne
Numer ogłoszenia: 156435 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Radosne oddziały przedszkolne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem elementów placów zabaw ( w celu doposażenia istniejących), dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu, zakup wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem), zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy zgodnie z projektem Radosne oddziały przedszkolne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5.2. Rodzaj zamówienia: dostawy. 5.3. Przedmiot zamówienia, opisany szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ, należy dostarczyć na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem i montażem do następujących placówek oświatowych: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Przewodowie Poduchownym - Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim. 5.4. Materiały muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 5.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na części. 5.6. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą część zamówienia musi obejmować pełny zakres zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ: I część - zakup, dostawa i montaż placów zabaw w celu doposażenia istniejących w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw II część - zakup i dostawa wyposażenia w celu dostosowania toalet dla potrzeb dzieci oraz personelu w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne 44411300-7 - Umywalki 44411400-8 - Brodziki 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 39144000-3 - Meble łazienkowe 39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła 39715100-8 - Elektroniczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe III część - zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów do wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem) na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39713430-6 - Odkurzacze 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39161000-8 - Meble przedszkolne 39515410-2 - Rolety wewnętrzne 39136000-4 - Wieszaki na odzież 37520000-9 - Zabawki 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37524000-7 - Gry 37524100-8 - Gry edukacyjne 37523000-0 - Puzzle IV część - zakup i dostawa audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48190000-6- Pakiet oprogramowania edukacyjnego 30191000-4 Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 5.7. Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części I, II i III nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) Wszystkie pomoce dydaktyczne, materiały piśmiennicze, zabawki , meble muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych 2) produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach, 3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 4) Wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 5) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich 6) Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi, 7) Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby do udzielenia krótkiej instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora danej placówki oświatowej 8) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia, 9) Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu. 10) Wybrane produkty (wykładzina, dywan, produkty wchodzące w skład kompletów pościeli, komplety poduszek) należy oznakować logo UE i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logo może być nadrukowane lub naszyte. Oznakowanie produktów musi być w sposób trwały..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 37.53.50.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.14.00-8, 44.41.17.00-1, 39.14.40.00-3, 39.83.17.00-3, 39.71.51.00-8, 39.71.34.30-6, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 39.51.54.10-2, 39.13.60.00-4, 37.52.00.00-9, 37.50.00.00-3, 30.19.00.00-7, 37.52.41.00-8, 37.52.30.00-0, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części I i IV zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli: - wykaże, że posiada doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania, miejsca, nazwy zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części II i III i zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Złożenie przez Wykonawcę przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Radosne oddziały przedszkolne współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1, Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż placów zabaw w celu doposażenia istniejących w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem elementów placów zabaw ( w celu doposażenia istniejących) do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 37.53.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa wyposażenia w celu dostosowania toalet dla potrzeb dzieci oraz personelu w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w celu dostosowania toalet do potrzeb dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.14.00-8, 44.41.17.00-1, 39.14.40.00-3, 39.83.17.00-3, 39.71.51.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów do wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem) na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń (wraz z niezbędnym montażem), zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 39.51.54.10-2, 39.13.60.00-4, 37.52.00.00-9, 37.50.00.00-3, 30.19.00.00-7, 37.52.40.00-7, 37.52.41.00-8, 37.52.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Gzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest audiowizualnego sprzętu dydaktycznego oraz sprzętu biurowego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Gzy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 32.00.00.00-3, 48.19.00.00-6, 30.19.10.00-4, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

1. SIWZ

2. Załączniki 1,2,4,9,10,11,12,13,14 (.pdf)

3. Załączniki 1,2,4,9,10,11,12,13,14 (.doc)

4. Załącznik 3

5. Załącznik 5 (.pdf)

6. Załącznik 5 (.doc)

7. Załącznik 6 (.pdf)

8. Załącznik 6 (.doc)

9. Załącznik 7 (.pdf)

10. Załącznik 7 (,doc)

11. Załącznik 8 (.pdf)

12. Załącznik 8 (doc)

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2479458]

przewiń do góry