Wersja archiwalna 2013-11-19 12:59:21

 

Gzy, dnia 19.11.2013r.

IOŚ.271.17.9.2013

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję,  że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze”” wybrana została oferta Nr 1 złożona przez firmę:

 

KONSORCJUM

 

CNJA Edukacja Witold Szaszkiewicz sp. j.

ul. Królowej Jadwigi 97

30-209 Kraków

 

Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA

ul. Królowej Jadwigi 97

30-209 Kraków

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze””:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

KONSORCJUM

CNJA Edukacja Witold Szaszkiewicz sp. j.

ul. Królowej Jadwigi 97

30-209 Kraków

Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA

ul. Królowej Jadwigi 97

30-209 Kraków

100,00

 

Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Wójt Gminy Gzy

/-/ Barbara Polańska

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

--------------------------------------------------------------------------

Gzy: Prowadzenie zajęć w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE
Numer ogłoszenia: 448408 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowo-doradcze dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Zamawiającego, obejmujące: I. ZADANIE 1 - REALIZACJA ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH I WYRÓWNUJĄCYCH, w tym z: 1.. matematyki dla 4 grup uczniów (23 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 2. przyrody dla 2 grup uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 3. chemii dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.. fizyki dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 5. geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 6. biologii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 7. języka angielskiego dla 6 grup uczniów (26 uczniów), w wymiarze 90h/gr. Zajęcia zakończone będą egzaminem wewnętrznym, a wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania w ramach zajęć dodatkowego komponentu elearningowego udostępnionego uczniom w trybie online na platformie elearingowej w wymiarze co najmniej 10h indywidualnej pracy dla każdego uczestnika. 8. języka angielskiego dla 4 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 120h/grupę. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h/osobę, zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. 9. zajęć wyrównujących z matematyki dla 5 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 10. zajęć wyrównujących z j. polskiego dla 3 grup uczniów (11 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 11. zajęć wyrównujących z przyrody dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 12. zajęć wyrównujących z chemii dla 1 grupy uczniów (7 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 13. zajęć wyrównujących z fizyki dla 1 grupy uczniów (6 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 14. zajęć wyrównujących z geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 15. zajęć wsparcia psychologicznego dla 3 grup uczniów (25 uczniów), w wymiarze 20h/gr. Tematyka zajęć w zależności od grupy: techniki koncentracji na zadaniu, eliminowanie stresu szkolnego i kontrola nad emocjami. 16. Zajęć doradztwa zawodowego dla 2 grup uczniów starszych klas szkoły podstawowej (20 uczniów) w wymiarze 15h/grupę 17. Indywidualnych zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów gimnazjów, w wymiarze 4h/osobę dla 10 uczniów. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu w formie Indywidualnego Planu Działań dla każdego ucznia. 18. Zajęć logopedycznych dla 2 grup uczniów (8 uczniów), w wymiarze 60h/grupę 19. celem zajęć opisanych w pkt. 1.-8. jest realizacja zajęć rozwijających wiedzę uczniów zgodnie z ich zainteresowaniami i predyspozycjami, wykraczających co do tematyki poza wymagania programu szkolnego. 20. celem zajęć opisanych w pkt. 9.-18. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu szkolnego. II. ZADANIE NR 2 - REALIZACJA ZAJĘĆ Z ZAKRESU TECHNIK KOMPUTEROWYCH dla: 1. trzech grup uczniów (16 uczniów) w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start***. 2. trzech 3 grup uczniów (13 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 3. celem zajęć opisanych w pkt. 2. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu szkolnego. 6. Wykonawca w cenie zadań opisanych w pkt I i II powinien dodatkowo skalkulować: 1. Zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć opisanych wyżej. W skład zestawu materiałów dla uczestników zajęć wchodzą w zależności od rodzaju zajęć: podręcznik/zbiór zadań/zbiór tekstów oraz brulion A4 i długopis, lub podręczniki o objętości i zawartości dydaktycznej odpowiedniej dla liczby godzin zajęć, zakresu tematycznego zajęć oraz poziomu zaawansowania grupy. 4.5.2. Zakup słowników dla uczestników zajęć z języków obcych. 4.5.3. Przeprowadzenie dla szkoleń z języków obcych egzaminu TELC** na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów*, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania uczniów objętych kursami*, 4.5.4. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL-Start*** z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach kursów* opisanych w pkt II.1 4.5.5. Koszt przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi. 4.5.6. Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy, 4.5.7. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki umieszczonych na platformie elearningowej wykonawcy na okres szkoleń oraz 2 kolejnych lat szkolnych po ich zakończeniu . 4.5.8. Wykonawcy zobowiązani są do wykonania przedmiotu zamówienia oddelegowując w tym celu wykładowców posiadających odpowiednie, przewidziane przepisami kwalifikacje. Pożądana jest realizacja przedmiotu zamówienie przez wykładowców posiadających doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć na rzecz uczniów w wieku szkolnym. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wraz z ofertą Wykazu kadry, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 4.5.9. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie. 4.6. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do samodzielnego przeprowadzania egzaminu TELC** (uprawnienia Centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC**) - dotyczy Zadania nr 1(zajęć z języków obcych) 4.7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 4.7.1. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do samodzielnego przeprowadzania egzaminu TELC**(posiadanie uprawnień Centrum lub Ośrodka egzaminacyjnego TELC**) - dotyczy oferty składanej dla zadania nr 1 4.7.2. Oświadczenie w zakresie podstawowych cech merytorycznych i technicznych dotyczących oferowanego przez Wykonawcę komponentu e-learningowego szkoleń - wzór oświadczania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy ofert składanych zarówno dla zadania nr 1 jak i zadania nr 2. 4.7.3. Wykonawcy zobowiązani są do wykonania przedmiotu zamówienia oddelegowując w tym celu wykładowców posiadających odpowiednie, przewidziane przepisami kwalifikacje..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 17.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100). 17.3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 17.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.4.1. pieniądzu, 17.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 17.4.3. gwarancjach bankowych, 17.4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (IOŚ.271.17.2013). 17.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pułtusku, Oddział Gzy, nr rachunku 91 8232 0005 0200 0912 2002 0003. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 17.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 17.7.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 17.7.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 17.7.3. Kwotę gwarancji, 17.7.4. Termin ważności gwarancji, 17.7.5. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 17.7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 17.7.5.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 17.7.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.8. Postanowienia o których mowa w pkt 17.7. SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 17.10. Zamawiający zwraca wadium: 17.10.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 17.10.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 17.10.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.10.1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.10.4. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 17.10.4.1. wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 17.10.4.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 17.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17.12. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) grupowe kursy* dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w wymiarze 120h/grupę z zakresu języka angielskiego, w których wzięło udział co najmniej 30 uczestników (w każdym z kursów*) wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h/osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC**, o wartości każdego z kursów* co najmniej 30.000 zł. brutto, - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu matematyki, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu przyrody/biologii, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu j.polskiego, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu wsparcia psychologicznego oraz co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego dla co najmniej 8 słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat) każde, ZADANIE NR 2: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) grupowe kursy* dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), z zakresu technik komputerowych zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ECDL*** z min. 3 modułów, w wymiarze min. 120h/grupę, wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 3h/osobę w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników (w każdym z kursów*), o wartości każdego z kursów* co najmniej 25.000 zł. brutto,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują platformą do szkoleń e-learningowych oraz e-learningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadnienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języka/ów objętych niniejszym zamówieniem (dotyczy Zadania nr 1) lub e-treści z zakresu IT w podziale zgodnym z modułowym podziałem w ramach ECDL*** (dotyczy Zadania nr 2). Platforma powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej raportów z pracy uczniów osiąganych wyników z zadań oraz posiadać konta dostępowe dla rodziców, umożliwiające im wgląd w wyniki pracy ucznia. Platforma oraz treści z zakresu języków obcych będących przedmiotem szkoleń i informatyki powinna zostać udostępniona uczniom Zamawiającego na okres 2 lat po zakończeniu szkoleń,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE. Projekt Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działania 9.1.: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałania 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REALIZACJA ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH I WYRÓWNUJĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje realizację zajęć z: 1. matematyki dla 4 grup uczniów (23 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 2. przyrody dla 2 grup uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 3. chemii dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4. fizyki dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 5. geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 6. biologii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 7. języka angielskiego dla 6 grup uczniów (26 uczniów), w wymiarze 90h/gr. Zajęcia zakończone będą egzaminem wewnętrznym, a wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania w ramach zajęć dodatkowego komponentu elearningowego udostępnionego uczniom w trybie online na platformie elearingowej w wymiarze co najmniej 10h indywidualnej pracy dla każdego uczestnika. 8. języka angielskiego dla 4 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 120h/grupę. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h/osobę, zakończone egzaminem TELC** (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. 9. zajęć wyrównujących z matematyki dla 5 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 10. zajęć wyrównujących z j. polskiego dla 3 grup uczniów (11 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 11. zajęć wyrównujących z przyrody dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 12. zajęć wyrównujących z chemii dla 1 grupy uczniów (7 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 13. zajęć wyrównujących z fizyki dla 1 grupy uczniów (6 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 14. zajęć wyrównujących z geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 15. zajęć wsparcia psychologicznego dla 3 grup uczniów (25 uczniów), w wymiarze 20h/gr. Tematyka zajęć w zależności od grupy: techniki koncentracji na zadaniu, eliminowanie stresu szkolnego i kontrola nad emocjami. 16. Zajęć doradztwa zawodowego dla 2 grup uczniów starszych klas szkoły podstawowej (20 uczniów) w wymiarze 15h/grupę 17. Indywidualnych zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów gimnazjów, w wymiarze 4h/osobę dla 10 uczniów. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu w formie Indywidualnego Planu Działań dla każdego ucznia. 18. Zajęć logopedycznych dla 2 grup uczniów (8 uczniów), w wymiarze 60h/grupę 19. celem zajęć opisanych w pkt. 1.-8. jest realizacja zajęć rozwijających wiedzę uczniów zgodnie z ich zainteresowaniami i predyspozycjami, wykraczających co do tematyki poza wymagania programu szkolnego. 20. celem zajęć opisanych w pkt. 9.-18. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu szkolnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REALIZACJA ZAJĘĆ Z ZAKRESU TECHNIK KOMPUTEROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje realizację zajęć dla: 1. trzech grup uczniów (16 uczniów) w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start***. 2. trzech 3 grup uczniów (13 uczniów), w wymiarze 60h/gr,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 1. SIWZ

2. Załączniki do SIWZ

3. Wzór umowy -Zadanie 1

4. Wzór umowy - Zadanie 2

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2479622]

przewiń do góry