Gzy, dnia 19.07.2013r.

IOŚ.271.10.13.2013

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE KOLEJNEJ NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

            W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy przez wykonawcę Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL”, Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo”, informuję, że kolejną najkorzystniejszą ofertą wybraną w w/w postępowaniu,  na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) jest oferta nr 2, złożona przez:

Drogi i Mosty – Jan Kaczmarczyk

Kacice 76

06-100 Pułtusk

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w ustawie i w SIWZ, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Zgodnie z kryterium oceny ofert: cena 100% uzasadnieniem wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty jest następna w kolejności najniższa cena.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo”:

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I OBROTU „POLHILD I”

Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski

Spółka Jawna

ul. H. Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

58,22

2

Drogi i Mosty – Jan Kaczmarczyk

Kacice 76

06-100 Pułtusk

72,21

3

 Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki

60,91

4

STRABAG Sp. z o. o.

ul. Parzniewska 10

05-800 Pruszków

54,40

5

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL”

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

100,00

 

                                                                                    z up. Wójta

                                                                                  /-/ mgr inż. Wiesław Ochtabiński

                                                                                  Zastępca Wójta

 

-----------------------------------------------------

Gzy, dnia 10.07.2013r.

IOŚ.271.10.11.2013

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo” wybrana została oferta Nr 5 złożona przez firmę:

 

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL”

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I OBROTU „POLHILD I”

Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski

Spółka Jawna

ul. H. Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

58,22

2

Drogi i Mosty – Jan Kaczmarczyk

Kacice 76

06-100 Pułtusk

72,21

3

 Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki

60,91

4

STRABAG Sp. z o. o.

ul. Parzniewska 10

05-800 Pruszków

54,40

5

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL”

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

 

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Wójt Gminy Gzy

/-/ Barbara Polańska

 

----------------------------------------

Gzy: Przebudowa drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo
Numer ogłoszenia: 241300 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo. Przebudowa drogi gminnej Nowe Skaszewo - Sulnikowo od km 3+170 do km 3+785 o długości 615,00 mb obejmuje: 1. roboty przygotowawcze, 2. wykonanie podbudowy, 3. wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej o grubości 4 + 4 cm, 4. wykonanie przepustów - zjazdów, 5. wykonanie rowów, 6. wykonanie poboczy, 7. wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiar robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.10.00.00-8, 45.23.33.00-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.00-0, 45.11.27.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania sprzętu, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował personelem posiadającym uprawnienia do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania personelem posiadającym uprawnienia wykonywania zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 1. SIWZ z załącznikami

2. Przedmiar robót

3. Przekrój poprzeczny drogi

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-07-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-22 08:11:40
  • Liczba odsłon: 851
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2479573]

przewiń do góry