Wersja archiwalna 2009-08-17 15:53:05

data publikacji: 17 sierpnia 2009 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) na:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.543.300,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 256.700,00 zł”

1.    Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel.  023 691 31 22
fax  023 691 31 67
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Polańska Barbara                           Głowacka Elżbieta
tel. 023 691 31 22                                    tel. 023 691 33 91
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 3

2.    Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony

3.    Adres strony internetowej:
 www.uggzy.bip.org.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest:

1.Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset  tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.543.300,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 256.700,00 zł.

2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 28 września 2009 roku do dnia 15 grudnia 2015 roku.

3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym pierwsza transza kredytu nastąpi w dniu 28.09.2009r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy.

4. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy.

5. Waluta kredytu – PLN.

6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2010r. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi w dniu 15.03.2010r.

7. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.

8. Oprocentowanie kredytu według stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M kwotowej z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększony o marżę Wykonawcy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża Wykonawcy stała w całym okresie kredytowania.

9. Odsetki będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia miesiąca co 3 m-ce, poczynając od 15.12.2009r. W przypadku gdy termin spłaty odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu.

10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji jednorazowej z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu.

11. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.

12. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR – 3M obowiązującą w dniu 10.08.2009r., wypłatę kredytu w całości w dniu 28.09.2009r. oraz rzeczywistą liczbą dni występujących w danym roku.

 

     Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (Kod CPV ): 661130000-5
Zamawiający nie dopuszcza składania  ofert częściowych.

5.    Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.    Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 28.09.2009 r. do 15.12.2015 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

8.    Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

o    cena -  znaczenie 100%

10.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego  Gzy 9, 06 – 126 Gzy  w pokoju nr 3 do dnia  03.09.2009r.  do godz. 10:00.

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.09.2009 r. w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06 – 126 Gzy, o godz. 11:00, pokój nr 1

12.  Termin związania ofertą
Wykonawca  pozostaje  związany ofertą  przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić  dynamicznego systemu zakupów.

14.  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

16.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki,  na pisemny wniosek wykonawcy.

17.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu  17.08.2009 r.

 

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Harmonogram spłat

Załączniki do SIWZ:

Formularz oferty załącznik nr 1

Oświadczenia wykonawcy załącznik nr 2,3

Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4

Ogólne warunki umowy załącznik nr 5

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-17 15:53:05
  • Liczba odsłon: 567
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2479705]

przewiń do góry