Wersja archiwalna 2009-08-13 16:15:43
data publikacji: 13.08.2009r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) na wykonanie zadania pn.:
Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szyszkach
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Gzy
06 – 126 Gzy, Gzy 9
tel/fax (023) 691-31-67; 691-31-22
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
Osobą upoważnioną do kontaktów jest:
Andrzej Jusiński – ispektor ds. ochr. p.poż.
tel/fax (023) 691 31 67; 691-31-22
06 - 126 Gzy, Gzy 9
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej:
www.uggzy.bip.org.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szyszkach”
Szczegółowy zakres zakupu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (Kod CPV ): 34.14.42.10-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.09.2009r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa
w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
8. Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
cena - znaczenie 100%
10. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Gzy 9, 06 – 126 Gzy w pokoju nr 3 do dnia 21.08.2009r. do godz. 10:00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.08.2009r. w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06 – 126 Gzy, o godz. 11:00, pokój nr 1
12. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej , na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 13.08.2009 r.
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-13
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-13 16:15:43
- Liczba odsłon: 586
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: