Wersja archiwalna 2006-10-02 17:09:13

Gzy, dnia 02.10.2006r.


Znak sprawy: 341-8/2006

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

Obsługę bankową polegającą na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 480.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z okresem spłaty przez 5 lat.

wybrana została oferta Nr 1 złożona przez firmę:

Bank Ochrony Åšrodowiska S.A.

III Odział w Warszawie

Al. Jana Pawła II 12

00 – 124 Warszawa


Oferta z najniższą ceną. Uzyskała najkorzystniejszy bilans punktowy. Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Cena oferty: 61.673,10 zł

(słownie: Sześćdziesiąt jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt trzy i 10/100 złotych)


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w dz. VI - art. 179 do 198 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami).








Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 60 000 euro
na obsługę  bankową  polegającą  na  udzieleniu  kredytu długoterminowego
 w wysokoÅ›ci 480.000 zÅ‚ na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
 z okresem spÅ‚aty przez 5 lat.


  1. ZamawiajÄ…cy:


GMINA GZY

06-126 Gzy

pow. pułtuski

godz. urzędowania 800 - 1600

tel. fax. (023) 691-31-67

e – mail: uggzy@wp.pl


  1. Tryb udzielenia zamówienia


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 EURO.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Prawa zamówieÅ„ publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177)

  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605),

  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do EURO stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych. (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 610),



  1. Opis przedmiotu zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest:

Obsługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 480 000 zł płatnego w jednej transzy tj. 16.10.2006r. z okresem spłaty przez 5 lat w okresach kwartalnych:

Rok 2007 - 31.03.2007r. – 24.000 zÅ‚,

30.06.2007r. – 24.000 zÅ‚,

30.09.2007r. – 24.000 zÅ‚,

31.12.2007r. – 24.000 zÅ‚

Rok 2008 - 31.03.2008r. – 24.000 zÅ‚,

30.06.2008r. – 24.000 zÅ‚,

30.09.2008r. – 24.000 zÅ‚,

31.12.2008r. – 24.000 zÅ‚

Rok 2009 - 31.03.2009r. – 24.000 zÅ‚,

30.06.2009r. – 24.000 zÅ‚,

30.09.2009r. – 24.000 zÅ‚,

31.12.2009r. – 24.000 zÅ‚

Rok 2010 - 31.03.2010r. – 24.000 zÅ‚,

30.06.2010r. – 24.000 zÅ‚,

30.09.2010r. – 24.000 zÅ‚,

31.12.2010r. – 24.000 zÅ‚

Rok 2011 - 31.03.2011r. – 24.000 zÅ‚,

30.06.2011r. – 24.000 zÅ‚,

30.09.2011r. – 24.000 zÅ‚,

31.12.2011r. – 24.000 zÅ‚

z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 66130000-0


Części zamówienia


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych


Zamówienia uzupełniające


Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


Oferty wariantowe


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia


Wymagany termin wykonania zamówienia

16.10.2006 roku

Określenie kosztu całkowitego kredytu wg:

  • stopy WIBOR 3M – na dzieÅ„ 05.09.2006 r.

  • marży,

  • prowizji,

  • innych kosztów na dzieÅ„ 05.09.2006 roku.


Warunki udziału w postępowaniu


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne


Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy nie speÅ‚niajÄ… warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówieÅ„ publicznych

  • wykonawców, którzy wykonywali czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem prowadzonego postÄ™powania lub posÅ‚ugiwali siÄ™ w celu sporzÄ…dzenia oferty z osobami uczestniczÄ…cymi w dokonywaniu tych czynnoÅ›ci,

  • wykonawców, którzy zÅ‚ożyli nieprawdziwe informacje majÄ…ce wpÅ‚yw na wynik prowadzonego postÄ™powania,

  • wykonawców, którzy nie zÅ‚ożyli oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie tych warunków,

  • wykonawców, którzy nie zgodzili siÄ™ na przedÅ‚użenie okresu zwiÄ…zania ofertÄ….


Zamawiający odrzuca ofertę, która:


  • jest niezgodna z ustawÄ… lub jej treść nie odpowiada treÅ›ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  • jej zÅ‚ożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  • zawiera rażąco niskÄ… cenÄ™ w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  • zostaÅ‚a zÅ‚ożona przez wykonawcÄ™ wykluczonego z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do skÅ‚adania ofert,

  • zawiera omyÅ‚ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub bÅ‚Ä™dy w obliczeniu ceny,

  • jest nieważna na podstawie odrÄ™bnych przepisów.


Informacje o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówieÅ„ publicznych, wykonawca skÅ‚ada nastÄ™pujÄ…ce dokumenty:


1. Dokumenty wymagane


  • formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – zaÅ‚. Nr 1

  • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,

  • dokumenty potwierdzajÄ…ce uprawnienie osób podpisujÄ…cych ofertÄ™, o ile nie wynikajÄ… z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,

  • koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym niniejszym zamówieniem

  • aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika UrzÄ™du Skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu – wystawione nie wczesniej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem skÅ‚adania ofert,

  • dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… wykonywać zamówienie posiadajÄ… uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„,

  • oÅ›wiadczenie do postÄ™powania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych, zaÅ‚Ä…cznik Nr 2.


  1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej


Wykonawca jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty dołączone do oferty winny być wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

  1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej


  • umowa regulujÄ…ca współpracÄ™ podmiotów wystÄ™pujÄ…cych wspólnie

  • do wspólnej oferty winny być zaÅ‚Ä…czone dokumenty dla każdego partnera z osobna lub Å‚Ä…cznie zgodnie z informacjÄ… podanÄ… w zaÅ‚Ä…cznikach.


Informacja o sposobie porozumiewania siÄ™ zamawiajÄ…cego z wykonawcami


Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:

UrzÄ…d Gminy Gzy

06-126 Gzy

pow. pułtuski

woj. mazowieckie

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zaproszenie do udziału w postępowaniu, chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

ZamawiajÄ…cy nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.


Osoby uprawnione do porozumiewania siÄ™ z wykonawcami


Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Elżbieta Głowacka Jadwiga Frąckiewicz
tel. 023 691 31 22 tel. 023 691 31 76
06 - 126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 5


Wadium


ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium


Termin zwiÄ…zania z ofertÄ…


Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia

27 października 2006 roku.


Opis przygotowania oferty


    1. Przygotowanie oferty


  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

  2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

  3. Wykonawca w prowadzonym postępowaniu składa wyłącznie jedną ofertę.

  4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa

  5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć stosowne umocowania prawne.

  6. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej specyfikacji.

  7. Dokumenty powinny być sporzÄ…dzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez ZamawiajÄ…cego wzorcami – zaÅ‚Ä…cznikami, a w szczególnoÅ›ci zawierać wszystkie informacje oraz dane.

  8. Poprawki w ofercie winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

  9. Wszystkie strony oferty winny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.


Inne wymagania dotyczÄ…ce przygotowania oferty


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/ zamkniętej kopercie w:

Siedzibie zamawiajÄ…cego

UrzÄ…d Gminy Gzy

06-126 Gzy

pokój nr 3


Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:

Gmina Gzy 06 – 126 Gzy, pow. puÅ‚tuski i oznakowane nastÄ™pujÄ…co:


„ObsÅ‚uga bankowa kredytu dÅ‚ugoterminowego”,

koperta powinna być oznaczona nazwą wykonawcy i jego adresem.


Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert


Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego/ jak wyżej do dnia 26 września 2006 roku do godz.1000.

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.


Miejsce otwarcia ofert


W siedzibie zamawiajÄ…cego:

UrzÄ…d Gminy Gzy 06 – 126 Gzy

Pokój nr 6 w dniu 26 września 2006r. o godz. 1100.


XVI. Opis sposobu obliczenia ceny


Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Cena może być tylko jedna.

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty / związania/.

Inne: Określenie kosztu całkowitego kredytu wg stopy WIBOR 3 M, marży, prowizji i innych kosztów na dzień 05.09.2006 r.


XVII. Kryteria oceny oferty


  1. Kryteria oceny ofert


Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):


Nazwa kryterium – cena 100 %


Oferta spełniająca warunki niniejszego postępowania z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania przypisana proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

  1. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:


( C min / C oferty )* 100, gdzie: C min - najniższa cena ze wszystkich ofert

C oferty - cena badanej oferty



  1. Wynik


Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.


XVIII.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XIX.Warunki umowy


  1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

  2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

  3. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

  4. Postanowienia umowy zawarto w:

Projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3.


XX.Åšrodki ochrony prawnej


W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.

XXI.Ogłoszenie wyników


Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.


XXII.Postanowienia końcowe


Postanowienia końcowe


Zasady udostępniania dokumentów


Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

  • zamawiajÄ…cy udostÄ™pnia wskazane dokumenty po zÅ‚ożeniu pisemnego wniosku,

  • zamawiajÄ…cy wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostÄ™pnianych dokumentów,

  • zamawiajÄ…cy wyznaczy czÅ‚onka komisji, w którego obecnoÅ›ci udostÄ™pnione zostanÄ… dokumenty,

  • zamawiajÄ…cy umożliwi kopiowanie dokumentów odpÅ‚atnie, cena za 1 stronÄ™ 1 zÅ‚,

  • udostÄ™pnienie może mieć miejsce wyÅ‚Ä…cznie w siedzibie zamawiajÄ…cego oraz w czasie godzin jego urzÄ™dowania.


W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXIII.Załączniki


Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

Zał. Nr 2 Oświadczenie

Zał. Nr 3 Projekt umowy

Zał. Nr 4 Wykaz osób do kontaktu.






Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2509019]

przewiń do góry