Gzy, dnia 10.12.2013r.
IOŚ.271.23.11.2013
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze”” wybrana została oferta złożona przez firmę:
Zadanie nr 1
KONSORCJUM
Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków
CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz spółka jawna
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków
Zadanie nr 2
KONSORCJUM
Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków
CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz spółka jawna
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze””:
Zadanie nr 1
Nr oferty |
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy |
Uzyskana ilość punktów |
1 |
KONSORCJUM Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA ul. Królowej Jadwigi 97 30-209 Kraków CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz spółka jawna ul. Królowej Jadwigi 97 30-209 Kraków |
100,00 |
Zadanie nr 2
Nr oferty |
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy |
Uzyskana ilość punktów |
1 |
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Słoneczne 14 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski |
78,74 |
2 |
KONSORCJUM Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA ul. Królowej Jadwigi 97 30-209 Kraków CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz spółka jawna ul. Królowej Jadwigi 97 30-209 Kraków |
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Gzy
/-/ Barbara Polańska
---------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 06.12.2013r.
IOŚ.271.23.7.2013
Zapytania i wyjaśnienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego IOŚ.271.23.2013 na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze”
Na podstawie art. 38 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) w związku z faktem, iż w prowadzonym postępowaniu na „Prowadzenie zajęć w ramach projektu „Dziś myślę o jutrze”” wpłynęło zapytanie, poniżej przestawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie:
W SIWZ w opisie dotyczącym Zadania 2 w pkt. 4.3.1. oraz 4.3.2. jest zapis o trzech grupach szkoleniowych. Czy liczba osób podana w nawiasie w punkcie 4.3.1. (16 osób) oraz w pkt. 4.3.2. (13 osób) to liczba osób w jednej grupie czy też jest to łączna liczba osób w trzech grupach? Zapis nie jest jasny, natomiast ma istotny wpływ na oszacowanie całkowitego kosztu szkolenia.
Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, że liczba osób podana w nawiasach w opisie dotyczącym Zadania 2 w pkt. 4.3.1. i 4.3.2. SIWZ jest łączną liczbą osób w trzech grupach ( w przypadku zadania opisanego w pkt. 4.3.1. jest to 16 uczniów, w przypadku zadania opisanego w pkt. 4.3.2. jest to 13 uczniów).
Wójt Gminy Gzy
/-/ Barbara Polańska
--------------------------------------------------
Gzy: Prowadzenie zajęć w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE
Numer ogłoszenia: 494790 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowo-doradcze dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Zamawiającego, obejmujące 2 części (zadania): 4.2. ZADANIE 1 - REALIZACJA ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH I WYRÓWNUJĄCYCH, w tym z: 4.2.1. matematyki dla 4 grup uczniów (23 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.2. przyrody dla 2 grup uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.3. chemii dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.4. fizyki dla 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.5. geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.6. biologii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.2.7. języka angielskiego dla 6 grup uczniów (26 uczniów), w wymiarze 90h/gr. Zajęcia zakończone będą egzaminem wewnętrznym, a wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania w ramach zajęć dodatkowego komponentu elearningowego udostępnionego uczniom w trybie online na platformie elearingowej w wymiarze co najmniej 10h indywidualnej pracy dla każdego uczestnika. 4.2.8. języka angielskiego dla 4 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 120h/grupę. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h/osobę, zakończone egzaminem TELC na odpowiednim poziomie. 4.2.9. zajęć wyrównujących z matematyki dla 5 grup uczniów (20 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.10. zajęć wyrównujących z j. polskiego dla 3 grup uczniów (11 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.11. zajęć wyrównujących z przyrody dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.12. zajęć wyrównujących z chemii dla 1 grupy uczniów (7 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.13. zajęć wyrównujących z fizyki dla 1 grupy uczniów (6 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.14. zajęć wyrównujących z geografii dla 1 grupy uczniów (5 uczniów), w wymiarze 30h/grupę, 4.2.15. zajęć wsparcia psychologicznego dla 3 grup uczniów (25 uczniów), w wymiarze 20h/gr. Tematyka zajęć w zależności od grupy: techniki koncentracji na zadaniu, eliminowanie stresu szkolnego i kontrola nad emocjami. 4.2.16. zajęć doradztwa zawodowego dla 2 grup uczniów starszych klas szkoły podstawowej (20 uczniów) w wymiarze 15h/grupę 4.2.17. indywidualnych zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów gimnazjów, w wymiarze 4h/osobę dla 10 uczniów. Na zakończenie należy sformułować opinię wskazującą optymalny wybór zawodu w formie Indywidualnego Planu Działań dla każdego ucznia. 4.2.18. zajęć logopedycznych dla 2 grup uczniów (8 uczniów), w wymiarze 60h/grupę 4.2.19. celem zajęć opisanych w pkt. 4.2.1.-4.2.8. jest realizacja zajęć rozwijających wiedzę uczniów zgodnie z ich zainteresowaniami i predyspozycjami, wykraczających co do tematyki poza wymagania programu szkolnego. 4.2.20. celem zajęć opisanych w pkt. 4.2.9.-4.2.18. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu szkolnego. 4.2.21. zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.2.1.-4.2.6, 4.2.9.-4.2.14 (117 kompletów) 4.3. ZADANIE 2 - REALIZACJA ZAJĘĆ Z ZAKRESU TECHNIK KOMPUTEROWYCH dla: 4.3.1. trzech grup uczniów (16 uczniów) w wymiarze 120h/gr. Zajęcia wzbogacone będą o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone certyfikatem ECDL-Start. 4.3.2. trzech 3 grup uczniów (13 uczniów), w wymiarze 60h/gr, 4.3.3. celem zajęć opisanych w pkt. 4.3.2. jest diagnoza tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów oraz uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu szkolnego. 4.3.4. zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.3.2 (13 kompletów). 4.4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe Dodatkowy przedmiot, CPV: 80580000-3 - oferowanie kursów językowych 80533200-1 - kursy komputerowe 4.5. Wykonawca w cenie realizacji zadań opisanych w pkt 4.2. - 4.3. powinien dodatkowo skalkulować: 4.5.1. zakup dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.2.7, 4.2.8 i 4.3.1. podręczników o objętości i zawartości dydaktycznej odpowiedniej dla liczby godzin zajęć, zakresu tematycznego zajęć oraz poziomu zaawansowania grupy. 4.5.2. Zakup słowników dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.2.7. - 4.2.8. 4.5.3. Fakt, że w skład kompletu materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć opisanych w pkt. 4.2.1.-4.2.6, 4.2.9.-4.2.14 oraz 4.3.2 wchodzą w zależności od rodzaju zajęć: podręcznik/zbiór zadań/zbiór tekstów oraz brulion A4 i długopis, 4.5.4. Przeprowadzenie dla szkoleń opisanych w pkt. 4.2.8. egzaminu TELC na różnych poziomach zaawansowania w ramach kursów, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania uczniów objętych kursami, 4.5.5. Przeprowadzenie modułowego egzaminu w ramach Certyfikatu ECDL-Start z 4 wybranych przez Zamawiającego obszarów modułowych w ramach kursów opisanych w pkt 4.3.1., 4.5.6. Koszt przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi (dla zajęć opisanych w pkt. 4.2.7., 4.2.8. i 4.3.1.) 4.5.7. Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy, 4.5.8. Udostępnienie uczniom Zamawiającego dostępu do treści z zakresu odpowiednio języków obcych i informatyki umieszczonych na platformie elearningowej wykonawcy na okres szkoleń (dla zajęć opisanych w pkt. 4.2.7., 4.2.8. i 4.3.1.), 4.5.9. Wykonawcy zobowiązani są do wykonania przedmiotu zamówienia oddelegowując w tym celu wykładowców posiadających odpowiednie, przewidziane przepisami kwalifikacje. Pożądana jest realizacja przedmiotu zamówienia przez wykładowców posiadających doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć na rzecz uczniów w wieku szkolnym. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wraz z ofertą Wykazu kadry, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4.5.10. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 17.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100). 17.3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 17.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.4.1. pieniądzu, 17.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 17.4.3. gwarancjach bankowych, 17.4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (IOŚ.271.23.2013). 17.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pułtusku, Oddział Gzy, nr rachunku 91 8232 0005 0200 0912 2002 0003. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 17.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 17.7.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 17.7.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 17.7.3. Kwotę gwarancji, 17.7.4. Termin ważności gwarancji, 17.7.5. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 17.7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 17.7.5.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 17.7.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.8. Postanowienia o których mowa w pkt 17.7. SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 17.10. Zamawiający zwraca wadium: 17.10.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 17.10.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 17.10.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.10.1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.10.4. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 17.10.4.1. wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 17.10.4.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 17.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17.12. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie ZADANIA 1, jeśli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) grupowe kursy dla uczniów w wieku szkolnym, w wymiarze 120h/grupę z zakresu języka angielskiego, w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników (w każdym z kursów) wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h/osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC, o wartości każdego z kursów co najmniej 20.000 zł. brutto, 2) wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu matematyki, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu przyrody/biologii, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu j. polskiego, co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu wsparcia psychologicznego oraz co najmniej jedno (1) zlecenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego dla co najmniej 8 słuchaczy w wieku szkolnym każde z wymienionych, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie ZADANIA 2, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) grupowe kursy dla słuchaczy w wieku szkolnym, z zakresu technik komputerowych zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ECDL z min. 4 modułów, w wymiarze min. 120h/grupę, wzbogacone o komponent e-learningowy udostępniony na platformie e-learningowej online w wymiarze min. 3h/osobę w których wzięło udział co najmniej 16 uczestników (w każdym z kursów), o wartości każdego z kursów co najmniej 20.000 zł. brutto,
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że posiada dostęp do platformy do szkoleń e-learningowych oraz e-learningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadnienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języka/ów objętych niniejszym zamówieniem (dotyczy Zadania nr 1) lub e-treści z zakresu IT w podziale zgodnym z modułowym podziałem w ramach ECDL (dotyczy Zadania nr 2). Platforma powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej raportów z pracy uczniów osiąganych wyników z zadań.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach projektu DZIŚ MYŚLĘ O JUTRZE. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działania 9.1.: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałania 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2013-12-10
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-10 13:18:36
- Liczba odsłon: 854
- Historia dokumentu: