GZY: Dostarczenie oleju opałowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim.
Ogłoszenie o zamówieniu: usługi
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Sekcja I. Zamawiający
I.1)Nazwa i adres: Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel.23-691-31-22,
Faks 23-691-31-67.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
I.2)RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach i Publicznego Gimnazjum w Gzach w łącznej ilości 55.000 litrów oraz dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim w ilości 21.000 litrów. Ogółem: 76.000 litrów oleju. Słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy litrów oleju opałowego lekkiego.
Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami zamawiającego. Każda jednorazowa dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 7.000 litrów dla PSP i PG w Gzach oraz 6.000 litrów dla PSP w Skaszewie Włościańskim nastąpi w terminie uzgodnionym telefonicznie z zamawiającym.
Dostarczane ilości oleju opałowego lekkiego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15 º C, zgodnie z Ustawą z dnia 23 stycznia 2004r. o podatku akcyzowym (Dz.U. nr 29 z 2004r., poz. 257 ze zm.).
II.1.4)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 11300000-3
II.1.6)Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia 01 października 2010r. do dnia 01 maja 2011r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
* III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie : spełnia, nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonywali usługi o podobnym zakresie. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
* III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia. (własny lub wypożyczony na czas realizacji zamówienia). Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie: spełnia,
nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się
na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający wymaga, aby wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
III.4)INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZANIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
*III.4.1)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla dostawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV .1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2)Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy oraz - Zespół Obsługi Szkół w Gzach, 06-126 Gzy.
IV.4.4)Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24 wrzesień 2010r. godzina 10ºº, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
IV.4.5)Termin otwarcia ofert: 24 wrzesień 2010r. godz. 10³º, miejsce: świetlica -Urząd Gminy Gzy,
06-126 Gzy
IV.4.6)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.7)Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie.
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-29 13:39:37
- Liczba odsłon: 219
- Historia dokumentu: