OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 
 wykonanie adaptacji istniejącego budynku na świetlicę i bibliotekę na działce Nr 67/2, 62/2 w Gzach 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gzy, do kontaktów: Wiesław Jakubiak, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913167, fax 023 6913122, e-mail: uggzy@wp.pl, www.uggzy.bip.org.pl. 
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Opis 
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji istniejącego budynku na świetlicę i bibliotekę na działce Nr 67/2, 62/2 w Gzach. 
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót: 
a) roboty remontowo-budowlane budynku; 
b) roboty budowlane wykończeniowe; 
c) instalacje wod-kan. z przykanalikami; 
d) instalacja centralnego ogrzewania; 
e) instalacja elektryczna; 
f) kotłownia olejowa; 
g) chodniki i parkingi; 
h) zbiorniki ścieków. 
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gzy. 
1.5) Nomenklatura 
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.27.00, 45.00.00.00, 45.33.00.00, 45.31.00.00, 45.23.32.00. 
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 
2) Wielkość lub zakres zamówienia 
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś. euro. 
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006; 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 PLN. 
2) Warunki uczestnictwa 
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m. in.: 
1) obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyniosły min. 1,0 mln zł. 
2) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 150 tyś. złotych, 
3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
4) kadra techniczno-inżynierayjna, proponowana do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 
5) osoby wskazane na: kierownika budowy oraz na kierownika robót sanitarnych i elektrycznych muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami, 
6) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa porównywalne zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, oraz potwierdzą dokumentami zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez zamówienia porównywalne należy rozumieć roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wykonywanych w obiektach użyteczności publicznej. 
Ocena spełniena powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 
SEKCJA IV: TRYBY 
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
3) Informacje administracyjne 
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.06.2006, cena - 100,00 PLN. 
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.06.2006 godzina 10:00. 
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.06.2006, godzina 10:30, w pokoju nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy w Gzach. 
SEKCJA V: INNE INFORMACJE 
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 
 
 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-04-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Jusiński Andrzej
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-20 11:02:28
  • Liczba odsłon: 211

[Liczba odsłon: 2508761]

przewiń do góry