OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 
modernizacja i ulepszenie drogi gminnej Kozłówka - Pękowo 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gzy, do kontaktów: Wiesław Jakubiak, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913167, fax 023 6913122, e-mail: uggzy@wp.pl, www.uggzy.bip.org.pl. 
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Opis 
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i ulepszenie drogi gminnej Kozłówka - Pękowo. 
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót: 
a) roboty przygotowawcze; 
b) roboty przy podbudowie; 
c) wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej o grubości 3+4 cm i szerokości 5,00 m; 
d) wykonanie odwodnienia; 
e) roboty wykończeniowe. 
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga gminna Kozłówka - Pękowo. 
1.5) Nomenklatura 
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20. 
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 
2) Wielkość lub zakres zamówienia 
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 50; 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 
2) Warunki uczestnictwa 
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 
SEKCJA IV: TRYBY 
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
3) Informacje administracyjne 
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.06.2006, cena - 20.00 PLN. 
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 10:00. 
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 10:30, w pokoju Nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy w Gzach. 
SEKCJA V: INNE INFORMACJE 
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-04-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Jusiński Andrzej
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-20 10:31:45
  • Liczba odsłon: 219

[Liczba odsłon: 2508935]

przewiń do góry