SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY


I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gzy, do kontaktów: Wiesław Jakubiak, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913167, fax 023 6913122, e-mail: uggzy@wp.pl, www.uggzy.bip.org.pl.


2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).


3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).


4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Opis


1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji istniejącego budynku na świetlicę i bibliotekę na działce Nr 67/2, 62/2 w Gzach.


1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót:


a) roboty remontowo-budowlane budynku;


b) roboty budowlane wykończeniowe;


c) instalacje wodnokan. z przykanalikami;


d) instalacja centralnego ogrzewania;


e) instalacja elektryczna;


f) kotłownia olejowa;


g) chodniki i parkingi;


h) zbiorniki ścieków.


1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gzy.


1.5) Nomenklatura


1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.27.00, 45.00.00.00, 45.33.00.00, 45.31.00.00, 45.23.32.00.


1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


2) Wielkość lub zakres zamówienia


2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś. euro.


3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 PLN.


2) Warunki uczestnictwa


2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:


W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m. in.:


1) obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyniosły min. 1,0 mln zł.


2) posiadają zdolnośćkredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 150 tyś. złotych,


3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 0,5 mln zł.


4) kadra techniczno-inżynierayjna, proponowana do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,


5) osoby wskazane na: kierownika budowy oraz na kierownika robót sanitarnych i elektrycznych muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami,


6) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa porównywalne zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, oraz potwierdzą dokumentami zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez zamówienia porównywalne należy rozumieć roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wykonywanych w obiektach użyteczności publicznej.


Ocena spełniena powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.


SEKCJA IV: TRYBY


IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:


1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:


2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


3) Informacje administracyjne


3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.03.2006, cena - 100,00 PLN.


3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.03.2006 godzina 10:00.


3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.


3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2006, godzina 10:30, W pokoju nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy w Gzach.


SEKCJA V: INNE INFORMACJE


VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP:
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2006-02-20
  • Informacja zaktualizowana przez: JusiÅ„ski Andrzej
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-20 11:28:54
  • Liczba odsÅ‚on: 122

[Liczba odsłon: 2257079]

przewiń do góry