Gzy, dnia 03.07.2018r.
IOŚ.271.21.7.2018
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych” wybrana została następująca oferta:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO – HANDLOWE
„Z. NIZIŃSKI” Zdzisław Niziński
ul. Serocka 11A
07-200 Wyszków
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria określone w SIWZ.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych”:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Cena brutto |
Punktacja |
||
Kryterium |
Łączna punktacja |
||||
Cena brutto |
Termin płatności faktury |
||||
1 |
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO – HANDLOWE „Z. NIZIŃSKI” Zdzisław Niziński ul. Serocka 11A 07-200 Wyszków |
272 875,50 zł |
60,00 pkt. |
30 dni 40,00 pkt. |
100,00 pkt. |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt
/-/ Barbara Polańska
----------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 13.06.2018r.
IOŚ.271.21.6.2018
Informacja
z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy przekazuję Wykonawcom informację z otwarcia ofert w dniu 13.06.2018r. o godz. 11.10 w przetargu nieograniczonym na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych”:
1) kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
200 000,00 zł
2) ofertę złożyli w terminie:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1 |
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE „Z. NIZIŃSKI” ZDZISŁAW NIZIŃSKI ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków |
272 875,50 zł |
Do dnia 30.04.2019 r. |
Nie dotyczy |
30 dni |
Wójt
/-/ Barbara Polańska
-------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 567808-N-2018 z dnia 2018-06-05 r.
Gmina Gzy: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek
organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Gzy,
krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy 9 , 06126
Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail
uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
uggzy.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju
opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: IOŚ.271.21.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa oleju opałowego do
Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych”. 2) Przedmiotem zamówienia jest:
sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej 85.000 litrów do
następujących kotłowni olejowych położonych na terenie gminy Gzy: • Urząd Gminy
w Gzach – 5.000 litrów • Publiczne Gimnazjum w Gzach – 55.000 litrów •
Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim – 25.000 litrów 3)
Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, określone w ust. 1, stanowi
przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i
nie jest wiążące dla Zamawiającego. 4) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w
miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek Urzędu Gminy w Gzach (przesłany faksem
lub e-mailem), określający ilość oleju opałowego. 5) Rozliczenie każdorazowej
dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego oleju
(według wskazania przepływomierza). Faktury winny być wystawione w zależności
od miejsca dostawy na Urząd Gminy lub na szkołę. 6) Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi,
tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką , pompę
ssąco – tłoczącą. 7) Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana
zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze
referencyjnej 15° C. 8) Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze. 9)
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie 2 dni
roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Urząd Gminy lub szkołę. 10)
Minimalne (zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011) warunki, jakim musi
odpowiadać dostarczany olej opałowy: • gęstość w temperaturze 15° C (kg/m3),
maksimum 860 • wartość opałowa (MJ/kg), minimum 42,6 • temperatura zapłonu (°
C), minimum 56 • lepkość kinetyczna w temperaturze 20° C (mm2/s), maksimum 6,00
• skład frakcyjny: do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65 do 350° C destyluje
(% V/V), minimum 85 • temperatura płynięcia (° C), maksimum -20 • pozostałość
przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,3 •
zawartość siarki (% m/m), maksimum 0,1 • zawartość wody (mg/kg), maksimum 200 •
zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24 • pozostałość po
spopieleniu (% m/m), maksimum 0,01 • barwa czerwona Do każdej dostawy oleju
opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - wystawione przez producenta
świadectwo jakości, potwierdzające w/w właściwości fizyko – chemiczne, jakie
musi posiadać dostarczony olej. - aktualną legalizację przepływomierza
potwierdzoną przez Urząd Miar i Wag. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
wykonanie całości zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-04-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli
przedłoży koncesję do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli
przedłoży opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o wartości co
najmniej 200 000,00 zł brutto każda, polegające na dostawie oleju opałowego. b)
wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna,
że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny)
niezbędnego do realizacji Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek,
jeżeli przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny) niezbędnego do realizacji
zamówienia z załączonym dokumentem potwierdzającym tytuł prawny Wykonawcy do
autocysterny w oparciu, o które realizował będzie dostawy oleju opałowego- /wg
załącznika Nr 5 do SIWZ/ oraz ważne świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające
legalizację przepływomierzy odczytu ilości dostarczonego oleju, w które
wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesję do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi (olej opałowy). b) wykaz
dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów
dotyczących dostaw, określających czy dostawy zostały wykonane w sposób
należyty – załącznik nr 4 SIWZ. Dowody, o których mowa powyżej są:
poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. c) wykaz
narzędzi (sprzętu) – zał. nr 5 d) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania
oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę,
która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym, bądź ewidencyjnym. Do
oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania
oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę; e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności; f) wydruk ze strony internetowej producenta
oleju opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień
07.06.2018r. g) oświadczenie o grupie kapitałowej – załącznik nr 6
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-06-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączniki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-03
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-03 15:24:49
- Liczba odsłon: 725
- Historia dokumentu: