Gzy, dnia 09.05.2018r.

IOŚ.271.12.12.2018

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy” w zakresie części II

unieważnia się.

 

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy” w części II w wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

W dniu 08 maja 2018r. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpił  od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego  w w/w zakresie.

Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 w/w ustawy.

Natomiast w myśl art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Z uwagi na fakt, że była to jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie w zakresie części II należało unieważnić.


 Wójt

/-/ Barbara Polańska


------------------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 24.04.2018r.

IOŚ.271.12.9.2018

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na  „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy” wybrana została oferta firmy:

 

Część I: Postępowanie unieważnione

 

Część II:

„MADURA” Gierasińska Anna

Kowala-Kolonia 12B

26-624 Kowala

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE

 

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria określone w SIWZ.

 

Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem  na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy”:

Część I: Brak ofert niepodlegających odrzuceniu

Część II:

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja

Kryterium

Łączna punktacja

Cena brutto

Liczba dostaw

1

„MADURA”

Gierasińska Anna

Kowala-Kolonia 12B

26-624 Kowala

 

106 272,00 zł

90,00 pkt.

liczba dostaw - 1

0,00 pkt.

90,00 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 Wójt

/-/ Barbara Polańska

-------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 24.04.2018r.

IOŚ.271.12.8.2018

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję,że w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy” w zakresie części I

unieważnia się.

 

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy” w części I w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Natomiast w myśl art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie w zakresie części I należało unieważnić.

 Wójt

/-/ Barbara Polańska

----------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 13.04.2018r.

IOŚ.271.12.6.2018

Informacja

z otwarcia ofert

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy przekazuję Wykonawcom informację z otwarcia ofert w dniu 13.04.2018r. o godz. 10.10 w przetargu nieograniczonym na „Dostawę materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy”:

1)      kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

Część I: 157 174,08 zł

Część II: 102 189,16 zł

2)      ofertę złożyli w terminie:

Część I:

W wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

Część II:

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena  oferty brutto

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Warunki płatności

1

MADURA

Gierasińska Anna

Kowala-Kolonia 12B

26-624 Kowala

106 272,00 zł

Do dnia 31.10.2018r.

 

Nie dotyczy

30 dni

 

 Wójt

/-/ Barbara Polańska

 

---------------------------------------------------------------------

Ogłoszenie nr 540477-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.

Gmina Gzy: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy, krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy  9 , 06126   Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy
Numer referencyjny: IOŚ.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych. 2) Zamówienie składa się z dwóch części: Część I Dostawa mieszanki żwirowej frakcji 0/31/5 w ilości 3 300 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie , transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gzy, rozładunek i wyrównanie równiarką. Część II Dostawa tłucznia naturalnego frakcji 0/31/5 w ilości 1 200 ton przekruszonego lub łamanego (100% przekruszeń) Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie , transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gzy, rozładunek, wyrównanie równiarką i zagęszczenie walcem 3) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. 4) Dostarczony materiał powinien spełniać wymagania wobec kruszywa przeznaczonego do wytwarzania mieszanek niezwiązanych do nawierzchni jak dla warstw podbudowy zgodnie z normą PN-EN 13242:2004. Należy stosować kruszywa spełniające wymagania określone w WT-4 2010 w zakresie nawierzchni drogi obciążonej ruchem KR1-2 Wymagania wobec kruszywa przeznaczonego do wytwarzania mieszanek niezwiązanych do warstw podbudowy i nawierzchni z kruszywa niezwiązanego i ulepszonego podłoża gruntowego przedstawia tablica 1( Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r „Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne”), która stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Zawartość pyłów w mieszance powinna również spełniać wymagania podane w tabeli 6 (Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r „Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne”), która stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 5) Dostawa zamówienia będzie prowadzona systematycznie z chwilą potwierdzenia właściwych parametrów mieszanki kruszyw do 31 października 2018 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi Gminy Gzy. 6) Dostawa ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 24 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze. 7) Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. 8) W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia. 10) W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań.

II.5) Główny kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45233141-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W części I zamówienia przewiduje się udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 w ilości do 20% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2018-10-31


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto, zakresem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla części, na którą Wykonawca składa ofertę . b) wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 24 ton.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia; 2) potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz dostaw – załącznik nr 4 SIWZ b) wykaz narzędzi – zał. nr 6 do SIWZ c) oświadczenie o grupie kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

90,00

Dostawy

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Dostawa mieszanki żwirowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mieszanki żwirowej frakcji 0/31/5 w ilości 3 300 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie , transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gzy, rozładunek i wyrównanie równiarką.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

90,00

Dostawy

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Dostawa tłucznia naturalnego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa tłucznia naturalnego frakcji 0/31/5 w ilości 1 200 ton przekruszonego lub łamanego (100% przekruszeń) Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie , transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gzy, rozładunek, wyrównanie równiarką i zagęszczenie walcem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

90,00

Dostawy

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 Załączniki:

1. SIWZ

2. Załączniki (.doc)

3. Załącznik nr 8

4. Załącznik nr 9

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2489446]

przewiń do góry