Gzy, dnia 16.02.2018r.
IOÅš.271.4.2.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy: zamówienia publicznego o wartoÅ›ci szacunkowej nieprzekraczajÄ…cej wyrażonej w zÅ‚otych równowartoÅ›ci 30 tys. euro (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).
Gmina Gzy zaprasza do złożenia oferty na:
PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ… zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie”
I. ZamawiajÄ…cy:
Gmina Gzy
Gzy 9
06-126 Gzy
NIP 568-15-45-506
REGON 130378114
e-mail: uggzy@wp.pl
www.uggzy.bip.org.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Åšwiadczenie usÅ‚ugi polegajÄ…cej na kompleksowym peÅ‚nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami zwiÄ…zanymi z realizacjÄ… zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie” w specjalnoÅ›ciach:
a) konstrukcyjno – budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych.
- Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.
- Do obowiÄ…zków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć bÄ™dzie peÅ‚en zakres czynnoÅ›ci okreÅ›lony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.).
- Zakres rzeczowy robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje:
a) roboty budowlane;
b) roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;
c) roboty instalacyjne elektryczne.
- Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inwestorski, można znaleźć na stronie uggzy.bip.org.pl (w zakładce Przetargi).
- Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 do niniejszego zapytania).
- Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
a) 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15.09.2018r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz wykażą łącznie:
1) dysponowanie co najmniej jednÄ… osobÄ…, posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeÅ„ lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów zgodnie z zasadami okreÅ›lonymi we wÅ‚aÅ›ciwych przepisach oraz minimum 5-letnie doÅ›wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru,
2) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,
3) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,
4) że w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie, wykonaÅ‚ co najmniej jednÄ… (1) usÅ‚ugÄ™ w zakresie nadzoru inwestorskiego zadania dot. budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o kubaturze min. 2400 m3.
2. Ocena spełniania wymaganych warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:
- kopii uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,
- kopii aktualnego dokumentu o przynależności do właściwej izby,
- wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
3. Ocena spełniania wymaganego warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:
- wykaz wykonanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania),
- referencje potwierdzające wykonane usługi.
4. ZamawiajÄ…cy dokona speÅ‚nienia przez Wykonawców warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na dzieÅ„ skÅ‚adania ofert w oparciu o zÅ‚ożone wraz z ofertÄ… oÅ›wiadczenia i dokumenty wedÅ‚ug metody „speÅ‚nia/nie speÅ‚nia”.
V. Warunki wykluczenia:
Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/ podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiazania miedzy Zamawiającym, a osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VI. Kryterium wyboru oferty i opis przyznawania punktów:
1) Kryterium - Cena – 80%
W kryterium „Cena” oferty oceniane bÄ™dÄ… na podstawie wzoru:
C = (najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 pkt x 0,80
2) Kryterium - Doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego - 20%
W kryterium „DoÅ›wiadczenie” oferty oceniane bÄ™dÄ… nastÄ™pujÄ…co:
a) 1 nadzór inwestorski – 0 punktów
b) 2 nadzory inwestorskie – 5 punktów
c) 3 nadzory inwestorskie – 10 punktów
d) 4 nadzory inwestorskie – 15 punktów
e) 5 nadzorów inwestorskich – 20 punktów
VII. Przesłanki odrzucenia oferty:
1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków w udziału w postępowaniu,
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta Wykonawcy zadania.
VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IX. Określenie warunków zmian w umowie:
1. Zmiana umowy zawartej z wybranym Wykonawcą może dotyczyć tylko zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami.
2. Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. Termin zwiÄ…zania ofertÄ… wynosi 30 dni.
5. Kopertę należy opisać w następujący sposób:
Oferta na
PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ… zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie”
6. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
XI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 05 marca 2018 r. do godz. 0900 w Sekretariacie Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
XII. Dodatkowe informacje:
1. Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego:
p. Ilona Madziar tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22
p. Wiesław Ochtabiński tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22.
2. Kontakt z Zamawiającym w godzinach pracy Urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
XIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz osób
3. Wykaz wykonanych usług
4. Projekt umowy
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
Załączniki:
1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.doc)
2. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.pdf)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-20
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-16 14:06:45
- Liczba odsłon: 627
- Historia dokumentu: