Gzy, dnia 16.02.2018r.

IOÅš.271.4.2.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy: zamówienia publicznego o wartoÅ›ci szacunkowej nieprzekraczajÄ…cej wyrażonej w zÅ‚otych równowartoÅ›ci 30 tys. euro (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).

 

Gmina Gzy zaprasza do złożenia oferty na:

 PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ… zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa  i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie”

 

I. ZamawiajÄ…cy:

Gmina Gzy

Gzy 9

06-126 Gzy

NIP 568-15-45-506

REGON 130378114

e-mail: uggzy@wp.pl

www.uggzy.bip.org.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Åšwiadczenie usÅ‚ugi polegajÄ…cej na kompleksowym peÅ‚nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami zwiÄ…zanymi z realizacjÄ… zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie”  w specjalnoÅ›ciach:

a)      konstrukcyjno – budowlanej;

b)      instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych;

c)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i energetycznych.

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.
  2. Do obowiÄ…zków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć bÄ™dzie peÅ‚en zakres czynnoÅ›ci okreÅ›lony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.).
  3. Zakres rzeczowy robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje:

a) roboty budowlane;

b) roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;

c) roboty instalacyjne elektryczne.

  1. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inwestorski, można znaleźć na stronie uggzy.bip.org.pl (w zakładce Przetargi).
  2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostaÅ‚y okreÅ›lone w projekcie umowy (zaÅ‚Ä…cznik  nr 4 do niniejszego zapytania).
  3. Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:

a)      71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

 

III. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 15.09.2018r.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

1.      O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy nie podlegajÄ… wykluczeniu   z postÄ™powania oraz wykażą Å‚Ä…cznie:

1)       dysponowanie co najmniej jednÄ… osobÄ…, posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeÅ„ lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów zgodnie z zasadami okreÅ›lonymi we wÅ‚aÅ›ciwych przepisach oraz minimum 5-letnie doÅ›wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru,

2)      dysponowanie co najmniej jednÄ… osobÄ… posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci instalacji sanitarnych bez ograniczeÅ„ oraz posiadajÄ…ca co najmniej 3-letnie doÅ›wiadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,

3)      dysponowanie co najmniej jednÄ… osobÄ… posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i energetycznych bez ograniczeÅ„ oraz posiadajÄ…ca co najmniej 3-letnie doÅ›wiadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,

4)       Å¼e w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie, wykonaÅ‚ co najmniej jednÄ… (1) usÅ‚ugÄ™ w zakresie nadzoru inwestorskiego zadania dot. budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku  o kubaturze min. 2400 m3.

2.      Ocena speÅ‚niania wymaganych warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, zostanie dokonana na podstawie przedÅ‚ożonych w ofercie dokumentów:

- kopii uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,

- kopii aktualnego dokumentu o przynależności do właściwej izby,

- wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).

3.      Ocena speÅ‚niania wymaganego warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, zostanie dokonana na podstawie przedÅ‚ożonych w ofercie dokumentów:

- wykaz wykonanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania),

- referencje potwierdzające wykonane usługi.

4.      ZamawiajÄ…cy dokona speÅ‚nienia przez Wykonawców warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu  na dzieÅ„ skÅ‚adania ofert w oparciu o zÅ‚ożone wraz z ofertÄ… oÅ›wiadczenia i dokumenty wedÅ‚ug metody „speÅ‚nia/nie speÅ‚nia”.

 

V. Warunki wykluczenia:

Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/ podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiazania miedzy Zamawiającym, a osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3)      peÅ‚nieniu funkcji czÅ‚onka organu nadzorczego lub zarzÄ…dzajÄ…cego, prokurenta, peÅ‚nomocnika;

4)      pozostawaniu w zwiÄ…zku małżeÅ„skim, w stosunku pokrewieÅ„stwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)      pozostawaniu z wykonawcÄ… w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wÄ…tpliwoÅ›ci co do bezstronnoÅ›ci tych osób.

 

 VI. Kryterium wyboru oferty i opis przyznawania punktów:

 

1)      Kryterium - Cena – 80%

 

            W kryterium „Cena” oferty oceniane bÄ™dÄ… na podstawie wzoru:

 

C = (najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 pkt x 0,80

 

2)      Kryterium - DoÅ›wiadczenie w peÅ‚nieniu nadzoru inwestorskiego  - 20%

 

            W kryterium „DoÅ›wiadczenie” oferty oceniane bÄ™dÄ… nastÄ™pujÄ…co:

a)      1 nadzór inwestorski – 0 punktów

b)      2 nadzory inwestorskie – 5 punktów

c)      3 nadzory inwestorskie – 10 punktów

d)     4 nadzory inwestorskie – 15 punktów

e)      5 nadzorów inwestorskich – 20 punktów

           

VII. Przesłanki odrzucenia oferty:

1.      Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej  treść nie odpowiada treÅ›ci zapytania ofertowego,

2)      zostaÅ‚a zÅ‚ożona przez podmiot:

a)      niespeÅ‚niajÄ…cy warunków w udziaÅ‚u w postÄ™powaniu,

b)      powiÄ…zany osobowo lub kapitaÅ‚owo z ZamawiajÄ…cym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziaÅ‚em Å›rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,

3)      zostaÅ‚a zÅ‚ożona po terminie skÅ‚adania ofert okreÅ›lonym w zapytaniu ofertowym.

2.      Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że zostaÅ‚a zÅ‚ożona przez podmiot powiÄ…zany osobowo lub kapitaÅ‚owo z osobÄ…, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie bÄ™dzie braÅ‚a udziaÅ‚u w dalszym postÄ™powaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta Wykonawcy zadania.

 

VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

IX. Określenie warunków zmian w umowie:

1.      Zmiana umowy zawartej z wybranym WykonawcÄ… może dotyczyć tylko zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystÄ…pienia okolicznoÅ›ci niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

 

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      PisemnÄ… ofertÄ™ należy zÅ‚ożyć na zaÅ‚Ä…czonym formularzu (zaÅ‚Ä…cznik nr 1)  wraz z wymaganymi dokumentami.

2.      CenÄ™ podanÄ… w ofercie (brutto w PLN) należy okreÅ›lić z dokÅ‚adnoÅ›ciÄ… do dwóch miejsc po przecinku.

3.      Cena podana w ofercie jest cenÄ… ryczaÅ‚towÄ… - musi wiÄ™c obejmować wszystkie koszty zwiÄ…zane z realizacjÄ… zamówienia.

4.      Termin zwiÄ…zania ofertÄ… wynosi 30 dni.

 5.      KopertÄ™ należy opisać w nastÄ™pujÄ…cy sposób:

Oferta na

PeÅ‚nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ… zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa  i przebudowa budynku Å›wietlicy wiejskiej w miejscowoÅ›ci Szyszki WÅ‚oÅ›ciaÅ„skie”

 

6.      ZamawiajÄ…cy zastrzega możliwość zakoÅ„czenia postÄ™powania bez wyboru żadnej oferty.

 

XI. Miejsce oraz termin składania ofert:

OfertÄ™ należy zÅ‚ożyć w formie pisemnej w zamkniÄ™tej kopercie w siedzibie lub przesÅ‚ać na adres ZamawiajÄ…cego do dnia  05 marca 2018 r. do godz. 0900 w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

 

XII. Dodatkowe informacje:

1.      Osoby upoważnione do kontaktu ze strony ZamawiajÄ…cego:

 p. Ilona Madziar tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22

p. WiesÅ‚aw OchtabiÅ„ski   tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22.

2.      Kontakt z ZamawiajÄ…cym w godzinach pracy UrzÄ™du, tj.: od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

 XIII. ZaÅ‚Ä…czniki do zapytania ofertowego:

1.      Formularz ofertowy

2.       Wykaz osób

3.      Wykaz wykonanych usÅ‚ug

4.      Projekt umowy

 

                                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                          /-/ Barbara PolaÅ„ska


Załączniki:

1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.doc)

2. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.pdf)


Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2018-03-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-16 14:06:45
  • Liczba odsÅ‚on: 627
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2508020]

przewiń do góry