Gzy, dnia 20.03.2018r.
IOŚ.271.4.13.2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku z § 4 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo – finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. poz. 106) informuję, że w prowadzonym postępowaniu na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie” wybrana została oferta:
MCM Inwestycje spółka cywilna
ul. Powstańców Wielkopolskich 7A lok. 49C
06-400 Ciechanów
Uzasadnienie
Wybrana oferta spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu i zapytaniu ofertowym oraz uzyskała największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria określone w zapytaniu ofertowym.
W prowadzonym postępowaniu na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie” złożono 3 oferty niepodlegające odrzuceniu:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Doświadczenie |
|
1 |
Zarządzanie Projektami Łukasz Baryła ul. Klonowa 13 99-340 Krośniewice
|
31 980,00 zł (37,27 pkt) |
0 pkt. |
|
2
|
MCM Inwestycje spółka cywilna ul. Powstańców Wielkopolskich 7A lok. 49C 06-400 Ciechanów
|
14 900,00 zł (80,00 pkt) |
20 pkt. |
|
3 |
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o. ul. Warszawska 70 06-400 Ciechanów |
20 910,00 zł (57,01 pkt) |
20 pkt. |
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
-------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 20.03.2018r.
IOŚ.271.4.12.2018
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERTY
W związku z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo – finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. poz. 106) informuję, że w prowadzonym postępowaniu na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie” odrzuceniu podlega oferta:
Konsorcjum Firm:
1. ENiA Energetyka i Automatyka Jarosław Klejment
Płocochowo 32A, 06-100 Pułtusk
2. S.J.PROJEKT Sylwia Jaskulska-Paluszyńska
ul. Kargoszyńska 31, 06-400 Ciechanów-Kargoszyn
3. Usługi Projektowe i Nadzory Budów Beata Czubkowska
ul. Noskowskiego 37, 06-102 Pułtusk.
Uzasadnienie
W prowadzonym postępowaniu na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie” oferty złożyło 4 wykonawców. Po analizie ofert i ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uznał, że odrzuceniu podlega oferta:
Konsorcjum Firm:
1. ENiA Energetyka i Automatyka Jarosław Klejment
Płocochowo 32A, 06-100 Pułtusk
2. S.J.PROJEKT Sylwia Jaskulska-Paluszyńska
ul. Kargoszyńska 31, 06-400 Ciechanów-Kargoszyn
3. Usługi Projektowe i Nadzory Budów Beata Czubkowska
ul. Noskowskiego 37, 06-102 Pułtusk.
Przedmiotowa oferta została odrzucona ze względu na fakt, że jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Wykonawca nie wykazał spełniania warunku polegającego na dysponowaniu co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót.
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
---------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 16.02.2018r.
IOŚ.271.4.2.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. euro (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).
Gmina Gzy zaprasza do złożenia oferty na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”
I. Zamawiający:
Gmina Gzy
Gzy 9
06-126 Gzy
NIP 568-15-45-506
REGON 130378114
e-mail: uggzy@wp.pl
www.uggzy.bip.org.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie” w specjalnościach:
a) konstrukcyjno – budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych.
- Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.
- Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełen zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.).
- Zakres rzeczowy robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje:
a) roboty budowlane;
b) roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;
c) roboty instalacyjne elektryczne.
- Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inwestorski, można znaleźć na stronie uggzy.bip.org.pl (w zakładce Przetargi).
- Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 do niniejszego zapytania).
- Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
a) 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15.09.2018r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz wykażą łącznie:
1) dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach oraz minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru,
2) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,
3) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,
4) że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego zadania dot. budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o kubaturze min. 2400 m3.
2. Ocena spełniania wymaganych warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:
- kopii uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,
- kopii aktualnego dokumentu o przynależności do właściwej izby,
- wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
3. Ocena spełniania wymaganego warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:
- wykaz wykonanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania),
- referencje potwierdzające wykonane usługi.
4. Zamawiający dokona spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty według metody „spełnia/nie spełnia”.
V. Warunki wykluczenia:
Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/ podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiazania miedzy Zamawiającym, a osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VI. Kryterium wyboru oferty i opis przyznawania punktów:
1) Kryterium - Cena – 80%
W kryterium „Cena” oferty oceniane będą na podstawie wzoru:
C = (najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 pkt x 0,80
2) Kryterium - Doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego - 20%
W kryterium „Doświadczenie” oferty oceniane będą następująco:
a) 1 nadzór inwestorski – 0 punktów
b) 2 nadzory inwestorskie – 5 punktów
c) 3 nadzory inwestorskie – 10 punktów
d) 4 nadzory inwestorskie – 15 punktów
e) 5 nadzorów inwestorskich – 20 punktów
VII. Przesłanki odrzucenia oferty:
1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków w udziału w postępowaniu,
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta Wykonawcy zadania.
VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IX. Określenie warunków zmian w umowie:
1. Zmiana umowy zawartej z wybranym Wykonawcą może dotyczyć tylko zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami.
2. Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5. Kopertę należy opisać w następujący sposób:
Oferta na
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”
6. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
XI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 05 marca 2018 r. do godz. 0900 w Sekretariacie Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
XII. Dodatkowe informacje:
1. Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego:
p. Ilona Madziar tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22
p. Wiesław Ochtabiński tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22.
2. Kontakt z Zamawiającym w godzinach pracy Urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
XIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz osób
3. Wykaz wykonanych usług
4. Projekt umowy
Wójt Gminy
/-/ Barbara Polańska
Załączniki:
1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.doc)
2. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.pdf)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-20
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-20 13:52:02
- Liczba odsłon: 598
- Historia dokumentu: