-----------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 20.11.2017r.
IOŚ.271.24.2.4.2017
Zawiadomienie
o
wyborze najkorzystniejszej oferty
Wójt Gminy Gzy
zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych wraz z
dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie
Gzy” prowadzonym w trybie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579), do wykonania
zadania wybrano ofertę nr 1 złożoną przez Konsorcjum:
1. CNJA Edukacja – Witold Szaszkiewicz sp. j.
ul. Królowej
Jadwigi 97
30-209
Kraków
2. Witold Szaszkiewicz
Centrum
Edukacyjne „IDEA”
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków.
Cena wybranej oferty brutto
wynosi 113 148,00 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy sto czterdzieści osiem
zł zero groszy).
Uzasadnienie
wyboru
Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała
największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria
określone w zapytaniu ofertowym.
Wykaz wykonawców, którzy złożyli
oferty w postępowaniu na „Przeprowadzenie
zajęć edukacyjnych wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesna
edukacja w Gminie Gzy”:
Nr
oferty |
Nazwa,
siedziba oraz adres Wykonawcy |
Przyznana
ilość punktów wg kryterium nr 1 |
Przyznana
ilość punktów wg kryterium nr 2 |
Przyznana
ilość punktów wg kryterium nr 3 |
Łączna
ilość punktów |
1 |
Konsorcjum:
CNJA Edukacja – Witold Szaszkiewicz
sp. j. ul. Królowej Jadwigi 97 30-209 Kraków
Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne „IDEA” ul. Królowej Jadwigi 97 30-209
Kraków.
|
60,00 |
20,00 |
20,00 |
100,00 |
Wójt
/-/ Barbara Polańska
-----------------------------------------------------------------------------
CZĘŚĆ OGÓLNA
1.
Nazwa
(firma) i adres Zamawiającego
1.1. Gmina Gzy
Gzy 9
06-126 Gzy
NIP 568-15-45-506
REGON 130378114
1.2.
Adres strony internetowej BIP: uggzy.bip.org.pl
1.3.
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
uggzy@wp.pl
2.
Zapytanie
ofertowe oraz oznaczenie postępowania
2.1.
Zapytanie ofertowe normuje zasady i tryb
postępowania, w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
warunków uczestnictwa Wykonawców, terminu składania ofert oraz kryteriów i sposobu
oceny ofert, w postępowaniu pod nazwą Przeprowadzenie
zajęć edukacyjnych wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nowoczesna edukacja w
Gminie Gzy".
2.2. Dokumenty
zawarte w zapytaniu ofertowym mogą być wykorzystane przez Wykonawców wyłącznie
zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu udziału w postępowaniu oraz przygotowania
i złożenia oferty i nie
mogą być wykorzystywane do innych celów.
2.3. Postępowanie,
którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: IOŚ.271.24.2.2017. Wykonawcy winni we wszelkich
kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
3.
Podstawa
prawna postępowania
3.1. Do
postępowania stosuje się art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.
U. z 2017 r. poz. 1579).
4.
Etapy
postępowania
4.1. Postępowanie
składa się z następujących etapów:
4.1.1. Upublicznienie
zapytania ofertowego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego
(dalej BIP),
4.1.2. Ewentualne
pytania Wykonawców do treści zapytania ofertowego,
4.1.3. Składanie
ofert,
4.1.4. Badanie
i ocena złożonych ofert,
4.1.5. Wybór
oferty najkorzystniejszej albo unieważnienie postępowania,
4.1.6. Zawarcie
umowy,
4.1.7. Informacja
na stronie BIP Zamawiającego o udzieleniu zamówienia albo informacja o
nieudzieleniu zamówienia.
5.
Prawa
Zamawiającego
5.1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców
dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, w tym również złożonych
dokumentów, z uwzględnieniem
zapisu pkt 3.1 rozdziału 2 zapytania ofertowego.
5.2. W
przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom
kosztów udziału w postępowaniu.
6.
Koszty
udziału w postępowaniu
6.1. Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
7.
Język
postępowania oraz czytelność dokumentów
7.1.
Językiem obowiązującym podczas całego
przebiegu postępowania jest wyłącznie język polski.
7.2.
Oferta oraz wszelkie dokumenty składane
przez Wykonawców muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone
przez Wykonawcę na język polski. Jeśli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w
języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z ich
tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości pomiędzy wersją obcojęzyczną
i wersją polskojęzyczną uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją
wiążącą.
7.3.
Oferta oraz każdy inny dokument składany
w postępowaniu musi być czytelny i zapisany techniką nieścieralną. W przypadku
gdy dokument będzie nieczytelny Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub
złożenia wyjaśnień co do jego treści.
8.
Źródła
finansowania
8.1. Przedmiot
postępowania jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Skarbu Państwa.
Projekt jest
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
9.
Przedmiot
postępowania
oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
9.1. Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych wraz z
dostawą pomocy dydaktycznych dla uczestników projektu "Nowoczesna edukacja
w Gminie Gzy". Zajęciami objęci
będą uczniowie i nauczyciele szkół publicznych, dla których Zamawiający pełni
rolę organu prowadzącego, tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie
Włościańskim, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaźni Polsko – Węgierskiej w
Przewodowie Poduchownym oraz Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła
II w Gzach.
9.2. Oznaczanie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
- 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- 80580000-3 Oferowanie kursów językowych
- 80410000-1 Różne usługi szkolne
- 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz
inne
- 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
9.3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania
ofertowego.
9.4. Umożliwia
się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, w celu
pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty
oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu postępowania. Koszt dokonania wizji
lokalnej poniesie Wykonawca.
9.5. W
wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza zmiany w liczebności
poszczególnych grup zajęciowych.
9.6. W
przypadku zajęć doradztwa zawodowego Zamawiający dopuszcza zmianę liczby
uczestników. W przypadku zajęć z doradztwa zawodowego
zapłata dotyczyć będzie jedynie faktycznie zrealizowanych godzin (zmniejszenie
liczby uczestników oznacza zmniejszoną liczbę godzin do zrealizowania). Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w
zajęciach będzie brało udział co najmniej 25 uczestników. Przy obliczaniu ceny
należy bazować na wyjściowej liczbie, tj. 31 osobach.
10.
Termin
realizacji przedmiotu postępowania
10.1.
Termin realizacji przedmiotu
postępowania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2018r.
11.
Opis
sposobu udzielania wyjaśnień do treści zapytania ofertowego oraz sposób
porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
11.1.Wykonawca
może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
kierując swoje zapytania pisemnie lub przy pomocy poczty elektronicznej.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do
Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający pomimo upływu terminu, o
którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Przedłużenie terminu składania
ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu
pierwszym.
11.2. Treść
wyjaśnienia bez wskazania źródła zapytania zostanie zamieszczona na stronie
internetowej BIP, na której upubliczniono zapytanie ofertowe.
11.3. Oświadczenia,
wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
pisemnie lub pocztą elektroniczną.
11.4.
Pytania należy kierować:
11.4.1. w
formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy,
11.4.2. pocztą
elektroniczną na adres: uggzy@wp.pl .
11.4.3. osoba
do kontaktów z Wykonawcami: Ilona Maria Madziar – Koordynator Projektu
11.5. Zamawiający
urzęduje w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku od godziny
08:00 do godziny 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót.
11.6. Korespondencja
przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną poza godzinami urzędowania Zamawiającego
wskazanymi w pkt 11.5, zostanie zarejestrowana w następnym dniu roboczym i uznana za wniesioną
tego dnia.
11.7. Zamawiający
nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów zapytania ofertowego udzielane Wykonawcom
przez osoby lub instytucje nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami
zgodnie z zapytaniem ofertowym.
12.
Zmiana
treści zapytania ofertowego
12.1. Zamawiający
może przed wyznaczonym terminem składania ofert zmienić treść zapytania
ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej BIP,
na której upubliczniono zapytanie ofertowe.
12.2. W
wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający może przedłużyć termin
składania i otwarcia ofert,
o czas niezbędny na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ofercie.
12.3. Zmiany
treści zapytania ofertowego oraz udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia,
o których mowa w pkt 11.1 powyżej są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
13.
Unieważnienie
postępowania
13.1. Zamawiający
może unieważnić postępowanie, jeżeli:
13.1.1. cena
najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może
przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania,
13.1.2. wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
Rozdział 2
OGÓLNE
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU STAWIANE WYKONAWCOM ORAZ WYMAGANE PRZEZ
ZAMAWIAJĄCEGO DOKUMENTY
1.
Ogólne
warunki udziału w postępowaniu stawiane Wykonawcom
1.1. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy,
którzy nie spełniają warunku wiedzy i doświadczenia, tj.
Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech (3)
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jedną
usługę przez okres co najmniej jednego roku szkolnego, polegającą na
prowadzeniu zajęć z zakresu j. angielskiego zakończonych przeprowadzeniem przez
Wykonawcę egzaminu zewnętrznego zgodnego z ESOKJ (np. TELC, TOEIC lub
równoważnego), wspomaganych interaktywnymi materiałami edukacyjnymi online na
platformach edukacyjnych, na rzecz uczniów szkół podstawowych lub
gimnazjalnych, dla co najmniej 10 uczniów;
b) jedną
usługę, polegającą na prowadzeniu zajęć ukierunkowanych na rozwijanie
kreatywności, przedsiębiorczości i umiejętności pracy zespołowej, na rzecz
uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych, dla co najmniej 100 uczniów;
c) jedną
usługę, polegającą na prowadzeniu zajęć przedmiotowych z matematyki lub
przyrody, na rzecz uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych, dla co
najmniej 30 uczniów;
d) usługę/usługi
szkoleń dla nauczycieli z zakresu kreowania u uczniów postaw kluczowych dla
rynku pracy (kreatywność, praca w grupie, inicjatywność) lub posługiwania się
TIK w procesie dydaktycznym posługiwania się metodą eksperymentu w nauczaniu
przedmiotów przyrodniczych lub przygotowania do indywidualizacji nauczania, dla
łącznie co najmniej 20 nauczycieli.
2.
Wymagane
przez Zamawiającego dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu.
2.1. Na
potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych określonych w pkt 1.1
niniejszego rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć wykaz
usług w którego treści winien podać informacje dotyczące: podmiotu na rzecz,
którego usługi wykazane w wykazie zostały lub są wykonywane, terminu realizacji
usługi, liczby uczniów/nauczycieli objętych usługą. Treść wykazu musi
potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. niniejszego rozdziału –
wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do wykazu
należy dołączyć dokumenty wystawione przez odbiorcę usług potwierdzające
należyte wykonane lub wykonywanie usług wskazanych w wykazie, np. referencje.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług dokumenty, o których mowa w zdaniu
poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
2.2. W
przypadku ofert składanych łącznie przez kilku Wykonawców (konsorcjum)
dołączają oni do oferty kopię umowy konsorcjum, zawierającą co najmniej
pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców do podejmowania decyzji wiążących dla
konsorcjum oraz zakres obowiązków poszczególnych Wykonawców w ramach
konsorcjum.
3.
Badanie
i ocena złożonych oświadczeń i dokumentów
3.1. Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
Zamawiającego dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy
złożyli wymagane dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta będzie
podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało unieważnieniu lub oferta
będzie zawierała cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może
przeznaczyć za realizację przedmiotu postępowania.
3.2. Dokumenty
dotyczące Wykonawcy (np. referencje) muszą być złożone w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej
zapisanej stronie dokumentu). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być
sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną
pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
Natomiast wykaz usług, o którym mowa w pkt 2.1 powyżej musi być złożony w
formie oryginału.
3.3. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 niniejszego
rozdziału zostanie dokonana na podstawie dokumentów wskazanych w pkt 2
niniejszego rozdziału, według formuły „spełnia-nie spełnia”.
Rozdział 3
OFERTY
1.
Opis
sposobu przygotowania oferty
1.1. Wykonawca
może złożyć wyłącznie jedną (1) ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną
(1) ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
1.2.
Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych
(konsorcjum) musi spełnić następujące warunki:
-
musi spełniać warunki uczestnictwa w postępowaniu określone w niniejszym
zapytaniu ofertowym, przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich
podmiotów wchodzących w skład konsorcjum;
-
musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymagane do ważności oferty od każdego
podmiotu;
-
musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
-
jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie
będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych
przedstawicieli pozostałych podmiotów;
- zawierać umowę konsorcjum, która
stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za
realizację umowy.
1.3. Oferta
musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodnie z załącznikiem
nr 1 do zapytania ofertowego.
1.4. Wykonawca
jest związany ofertą przez okres 30 dni. Zamawiający może wezwać Wykonawców do
przedłużenia terminu związania ofertą o określony czas. Brak wyrażenia zgody na
przedłużenie związania oferta będzie skutkował odrzuceniem złożonej przez
Wykonawcę oferty.
1.5. Oferta
powinna być przygotowana zgodnie z zakresem objętym niniejszym postępowaniem.
1.6. Wraz
z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty oraz załącznikiem nr 3, w tym
samym opakowaniu, winny być złożone:
1.6.1. Pełnomocnictwo
do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
1.6.2. Dokumenty
wymienione w pkt 2 rozdziału 2 zapytania ofertowego,
1.7. Oferta
oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory
w formie formularzy będących załącznikami do zapytania ofertowego, winny być
sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
1.8. Oferta
musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności,
co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby
ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwem/pełnomocnictwami.
1.9. Jeżeli
z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów)
upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą
być podpisane przez wszystkie te osoby.
1.10.Jeżeli
upoważnienie, o którym mowa w pkt 1.8 niniejszego rozdziału nie wynika wprost
z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do
oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez
osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa
1.11.Każda
poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie,
uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane
przez Wykonawcę lub wyznaczonego Pełnomocnika.
1.12.Zaleca
się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. W
treści oferty zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron.
1.13. Wykonawca
odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami zapytania
ofertowego.
1.14. Wykonawca
może zastrzec w treści oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji rozumie się nieujawnione do
wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co,
do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności. Informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być
przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty. Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu
udostępniania informacji zastrzeżonych, jako tajemnica przedsiębiorstwa.
Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie.
1.15. Ofertę
należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone
nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Urząd Gminy Gzy
Gzy 9
06-126 Gzy
oraz opisane:
Oferta na
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych wraz z dostawą
pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nowoczesna edukacja w Gminie
Gzy"
znak:
IOŚ.271.24.2.2017
2.
Zmiana
oraz wycofanie oferty
2.1. Przed
upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem
nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu
zmian winno być opakowane tak, jak oferta (zgodnie z pkt 1.14 niniejszego
rozdziału), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem:
„ZMIANA”.
2.2. Przed
upływem terminu składania oferty, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu
powinien powiadomić Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności przed
upływem terminu składania oferty. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być
opakowane tak, jak oferta (zgodnie z pkt 1.14 niniejszego rozdziału), a
opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: „WYCOFANIE”.
3.
Opis
sposobu obliczania ceny w ofercie
3.1.
Formą wynagrodzenia przyjętą przez
Zamawiającego we wzorze umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) będzie
wynagrodzenie ryczałtowe.
3.2.
Podana w ofercie cena ryczałtowa musi
być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi
uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji umowy, choćby zmieniły się koszty
poszczególnych jego składników. Oznacza to, że Wykonawca skalkuluje wszystkie
potencjalne ryzyka jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, oraz,
że przewidział właściwą organizację dla bezpiecznego, poprawnego i
terminowego zrealizowania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.
W cenie ofertowej należy ponadto uwzględnić należny podatek VAT (cena brutto)
zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert.
3.3.
Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona
w Formularzu oferty (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3.4.
Sposób zapłaty i rozliczenia za
realizację niniejszego przedmiotu postępowania określone zostały we wzorze
umowy, stanowiącym załącznik nr 4 (umowa) do zapytania ofertowego.
4. Miejsce i termin składania ofert
4.1.
Oferty winny być złożone w siedzibie
Zamawiającego – Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy w dni robocze, w godzinach
od 08:00 do 16:00 ,w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14.11.2017r. do godziny 09:00.
4.2. Oferty
otrzymane przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na ich składanie zostaną
zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
5.
Miejsce
i termin otwarcia ofert
5.1. Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, w dniu 14.11.2017r. o godzinie 09:15.
5.2. Otwarcie
ofert jest jawne.
5.3. Odczytaniu
podlega nazwa Wykonawcy oraz cena oferty podana w Formularzu oferty.
5.4. Podczas
otwarcia ofert, Zamawiający wskaże środki finansowe przeznaczone na realizację
przedmiotu postępowania.
6.
Poprawa
założonych ofert
6.1. Zamawiający
może poprawić w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona:
6.1.1. oczywiste
omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu,
widocznie mylna pisownia albo widoczne niezamierzone opuszczenie jednego
wyrazu),
6.1.2. oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
6.1.3. inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
7.
Weryfikacja
wiarygodność złożonych ofert
7.1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodność
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych
i informacji.
8.
Wykluczenie
Wykonawcy, odrzucenie jego oferty
8.1. Zamawiający
wykluczy Wykonawcę:
8.1.1. który
nie spełni warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 rozdziału 2
zapytania ofertowego,
8.2. Zamawiający
odrzuca ofertę, w przypadku, gdy:
8.2.1. jej
treść będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt
6.1.3 powyżej,
8.2.2. jest
niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
9.
Kryteria
wyboru oferty najkorzystniejszej
9.1. Wybierając
ofertę najkorzystniejszą, Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami:
9.1.1. Kryterium
nr 1: cena – waga kryterium 60%
9.1.2. Kryterium
nr 2: liczba uczniów szkół podstawowych
i/lub gimnazjów objętych trwającymi minimum jeden rok szkolny zajęciami z
zakresu j. angielskiego zakończonymi przeprowadzeniem przez Wykonawcę zewnętrznego
egzaminu zgodnego z ESOKJ (np. TELC, TOEIC lub równoważny), wspomaganych interaktywnymi
materiałami edukacyjnymi online na platformach edukacyjnych, realizowanymi lub zrealizowanymi przez
Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert– waga kryterium 20%
9.1.3. Kryterium
nr 3: liczba uczniów szkół podstawowych
i/lub gimnazjów objętych zajęciami z zakresu rozwijania kreatywności,
przedsiębiorczości i umiejętności pracy zespołowej realizowanymi lub
zrealizowanymi przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed terminem
składania ofert – waga kryterium 20%
9.2. Zasady
oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
9.2.1. Kryterium
nr 1: cena - według następującego
wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość
punktów = x waga
kryterium x 100
cena zaoferowana w badanej ofercie
9.2.1.1.
Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z
podatkiem VAT).
9.2.2. Kryteria
nr 2 oraz 3: według następującego wzoru:
Liczba
uczniów objętych danym rodzajem zajęć zgodnie
z brzmieniem
Kryterium nr 2 lub odpowiednio
Kryterium
nr 3 w ofercie badanej.
Ilość punktów = x waga
kryterium x 100
Liczba
uczniów objętych danym rodzajem zajęć zgodnie
z
brzmieniem Kryterium nr 2 lub odpowiednio Kryterium nr 3
w
ofercie o największej liczbie.
Ocena
kryteriów dokonywana będzie na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
załączniku nr 3. oraz załączonych dokumentów potwierdzających wykonanie usług
wymienionych w załączniku nr 3 (np. referencje).
9.2.3. Oferty
zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą
100 %.
9.2.4. Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę
punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2 + Kryterium nr 3).
10.
Podpisanie
umowy
10.1.Zamawiający
podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
tzn. otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami określonymi w pkt
9.1 niniejszego rozdziału.
10.2.
Jeżeli Wykonawca odmówi podpisania umowy
na warunkach określonych w ofercie, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, Zamawiający może dokonać wyboru następnej z ofert, która w
kolejności uzyskała największą ilość punktów zgodnie z kryterium
określonym w pkt 9.1 niniejszego rozdziału i nie podlegała odrzuceniu (a Wykonawca
nie podlega wykluczeniu).
10.3.
Postanowienia umowy zawarto we wzorze
umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-15
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-15 16:56:13
- Liczba odsłon: 1491
- Historia dokumentu: