Gzy, dnia 09.08.2017r.
IOŚ.271.19.11.2017
Zawiadomienie o wyborze
najkorzystniejszej oferty
Na podstawie
art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z
2015r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie
usługi polegającej na przewozie uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych
położonych na terenie gminy Gzy w roku szkolnym 2017/2018” wybrane
zostały następujące oferty:
Część I : Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie S. A.
ul. Płocka 13
06-400 Ciechanów
   
Część II: Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski
ul. Janusza Korczaka 12
07-200 Wyszków
Uzasadnienie wyboru:
Oferty spełniają wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskały
największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria
określone w SIWZ. 
Część I:
| Nr
  oferty | Nazwa
  Wykonawcy | Cena
  brutto | Punktacja | ||
| Kryterium | Łączna
  punktacja | ||||
| Cena
  brutto | Czas podstawienia taboru zastępczego | ||||
| 1 | Usługi
  Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski ul.
  Janusza Korczaka 12 07-200
  Wyszków | 159 091,20 zł | 72,85 pkt. | 10,00 pkt. | 82,85 pkt. | 
| 2 | „SANIMAX – Transport s. c.” Janusz
  Sosnowski i Monika
  Sosnowska ul. Sokołowska 9/286 01-142 Warszawa  | 132 192,00 zł | 87,67 pkt. | 10,00 pkt. | 97,67 pkt. | 
| 3 | Przedsiębiorstwo Komunikacji
  Samochodowej                            
  w Ciechanowie S. A.  ul. Płocka 13 06-400 Ciechanów | 128 770,56 zł | 90,00 pkt | 10,00 pkt. | 100,00 pkt. | 
Część II:
| Nr
  oferty | Nazwa
  Wykonawcy | Cena
  brutto  | Punktacja | ||
| Kryterium | Łączna
  punktacja | ||||
| Cena  | Czas
  podstawienia taboru zastępczego | ||||
| 1 | Usługi
  Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski ul.
  Janusza Korczaka 12 07-200
  Wyszków | 31 492,80 zł | 90,00 pkt. | 10,00 pkt. | 100,00 pkt. | 
| 2 | „SANIMAX – Transport s. c.” Janusz
  Sosnowski                i Monika
  Sosnowska ul. Sokołowska 9/286 01-142 Warszawa  | 45 000,00 zł | 62,99 pkt. | 10,00 pkt. | 72,99 pkt. | 
| 3 | Przedsiębiorstwo Komunikacji
  Samochodowej                            
  w Ciechanowie S. A.  ul. Płocka 13 06-400 Ciechanów | 34 992,00 zł | 81,00 pkt | 10,00 pkt. | 91,00 pkt. | 
Umowa w
sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego
w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień
Publicznych.
Wójt
/-/
Barbara Polańska
--------------------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 08.08.2017r.
IOŚ.271.19.9.2017
Informacja
z otwarcia ofert
Na podstawie
art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.
U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy przekazuje
Wykonawcom informacje z otwarcia ofert w dniu 07.08.2017r. o godz. 10.10 w
przetargu nieograniczonym na „Świadczenie
usługi polegającej na przewozie uczniów  do gimnazjum i
szkół podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w roku szkolnym 2017/2018”:
1)     
kwota,
jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część I: 120 000,00 zł 
Część II: 45 000,00 zł
2)     
ofertę złożyli w terminie:
Część I:
| Nr
  oferty | Nazwa
  Wykonawcy | Cena  oferty brutto  | Termin
  wykonania zamówienia | Okres
  gwarancji | Warunki
  płatności | 
| 1 | Usługi
  Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski ul.
  Janusza Korczaka 12 07-200
  Wyszków | 159 091,20 zł | od 4. 09. 2017r. do 22.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
| 2 | „SANIMAX – Transport s. c.” Janusz
  Sosnowski                i Monika Sosnowska ul. Sokołowska 9/286 01-142 Warszawa  | 132 192,00 zł | od 4. 09. 2017r. do
  22.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
| 3 | Przedsiębiorstwo Komunikacji
  Samochodowej                             w Ciechanowie S.
  A.  ul. Płocka 13 06-400 Ciechanów | 128 770,56 zł | od 4. 09. 2017r. do
  22.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
Część II:
| Nr
  oferty | Nazwa
  Wykonawcy | Cena  oferty brutto  | Termin
  wykonania zamówienia | Okres
  gwarancji | Warunki
  płatności | 
| 1 | Usługi
  Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski ul.
  Janusza Korczaka 12 07-200
  Wyszków | 31 492,80 zł | od 1. 09. 2017r. do 30.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
| 2 | „SANIMAX – Transport s. c.” Janusz
  Sosnowski                i Monika Sosnowska ul. Sokołowska 9/286 01-142 Warszawa  | 45 000,00 zł | od 1. 09. 2017r. do
  30.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
| 3 | Przedsiębiorstwo Komunikacji
  Samochodowej                             w Ciechanowie S.
  A.  ul. Płocka 13 06-400 Ciechanów | 34 992,00 zł | od 1. 09. 2017r. do
  30.06.2018r. | Nie dotyczy | 30 dni | 
Wójt
/-/ Barbara
Polańska
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 559200-N-2017 z dnia 2017-07-27 r. 
Gmina Gzy: Świadczenie usługi polegającej na przewozie
uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w
roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe 
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej 
Tak 
Nazwa projektu lub programu 
Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie 
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania 
Nie 
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej 
Nie 
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy, krajowy numer identyfikacyjny
13037811400000, ul. Gzy  9 , 06126   Gzy, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 236 913 122, , e-mail uggzy@wp.pl, , faks
236 913 167. 
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): 
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) 
Nie 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia 
Nie 
uggzy.bip.org.pl 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: 
Elektronicznie 
Nie 
adres 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Adres: 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi
polegającej na przewozie uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych położonych
na terenie gminy Gzy w roku szkolnym 2017/2018 
Numer referencyjny: IOŚ.271.19.2.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny 
Nie 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy: 
2 części 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część
I. Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do gimnazjum i szkół
podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w roku szkolnym 2017/2018: 1) W
zakres zamówienia wchodzą 4 autobusy w tym: 1 z liczbą miejsc siedzących – 55,
1 z liczbą miejsc siedzących – 45 i 2 z liczbą miejsc siedzących - 40 każdy. 2)
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu autobusów wynosi około 420 km. Szacunkowa
liczba uczniów dowożonych – 192 (ilość uczniów dowożonych może w trakcie
obowiązywania umowy ulec nieznacznym wahaniom). Wykonawca przedstawi cenę za
bilety miesięczne i w oparciu o powyższe dane wyliczy wartość zamówienia. Część
II. Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów gimnazjum i szkół
podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w ramach projektu „Nowoczesna
edukacja w Gminie Gzy” w roku szkolnym 2017/2018: 1) Zakres zamówienia obejmuje
transport uczestników projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy”,
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. 2)
Szacunkowa ilość km do wykorzystania w czasie trwania całego Projektu: 9 000
km. Wykonawca przedstawi cenę za 1 km i w oparciu o powyższe dane wyliczy
wartość zamówienia. 
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9 
Dodatkowe kody CPV: 
| Kod CPV | 
| 60172000-4 | 
| 60112000-6 | 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów) 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: 
miesiącach:  10   lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 
II.9) Informacje dodatkowe: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM 
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do podejmowania i wykonywania
działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 1) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi
polegające na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych
brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane należycie; 2) udokumentowanie dysponowania odpowiednią ilością
pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 4 autobusy w tym: 1 z liczbą miejsc
siedzących – 55, 1 z liczbą miejsc siedzących – 45 i 2 z liczbą miejsc
siedzących - 40 każdy. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe: 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
Nie 
Informacja na temat wadium 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne) 
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
| Kryteria | Znaczenie | 
| Cena | 90,00 | 
| Czas podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach
  awaryjnych | 10,00 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony) 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: 
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
Pkt IV. 6.4) dot. tylko części II niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia. 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE
OFERT CZĘŚCIOWYCH 
| Część nr:  | 1 | Nazwa:  | Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów
  do gimnazjum i szkół podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w roku
  szkolnym 2017/2018  | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:W zakres zamówienia wchodzą 4 autobusy w tym: 1 z
liczbą miejsc siedzących – 55, 1 z liczbą miejsc siedzących – 45 i 2 z liczbą
miejsc siedzących - 40 każdy. Szacunkowa dzienna trasa przejazdu autobusów
wynosi około 420 km. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych – 192 (ilość uczniów
dowożonych może w trakcie obowiązywania umowy ulec nieznacznym wahaniom).
Wykonawca przedstawi cenę za bilety miesięczne i w oparciu o powyższe dane
wyliczy wartość zamówienia. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: 
| Kryterium | Znaczenie | 
| Cena | 90,00 | 
| Czas podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach
  awaryjnych | 10,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr:  | 2 | Nazwa:  | Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów
  gimnazjum i szkół podstawowych położonych na terenie gminy Gzy w ramach
  projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy” w roku szkolnym 2017/2018  | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:1)Zakres zamówienia obejmuje transport uczestników
projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy”, współfinansowanego z Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. 2)Szacunkowa ilość km do wykorzystania w
czasie trwania całego Projektu: 9 000 km. Wykonawca przedstawi cenę za 1 km i w
oparciu o powyższe dane wyliczy wartość zamówienia. 3)Płatność za usługę
wykonywaną w ramach tej Części zamówienia nastąpi tylko za faktycznie
przejechane km. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60172000-4, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta: 
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert: 
| Kryterium | Znaczenie | 
| Cena | 90,00 | 
| Czas podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach
  awaryjnych | 10,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Załączniki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2017-08-16
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-09 10:56:07
- Liczba odsłon: 2896
- Historia dokumentu:
