Gzy, dnia 23.06.2016r.
IOÅš.271.9.2.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy: zamówienia publicznego o wartoÅ›ci szacunkowej nieprzekraczajÄ…cej wyrażonej w zÅ‚otych równowartoÅ›ci 30 tys. euro (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164).
Zapraszam do zÅ‚ożenia oferty cenowej na zadanie: „DostawÄ™ mieszanki żwiru wraz z rozplantowaniem równiarkÄ… dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy.”
I. ZamawiajÄ…cy:
Gmina Gzy
Gzy 9
06-126 Gzy
NIP 568-15-45-506
REGON 130378114
e-mail: uggzy@wp.pl
www.uggzy.bip.org.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa mieszanki żwiru wraz z rozplantowaniem równiarkÄ… dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (pozyskanie, zakup i transport do wskazanego miejsca, rozładunek i rozplantowanie równiarką ) mieszanki żwiru (pospółki dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy.
3) Całkowita ilość dostaw: 4 500 ton.
4) Przedmiotowa mieszanka żwiru (pospółki ) winna spełniać wymogi jakościowe żwiru przeznaczonego do remontów dróg oraz nie zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem.
5) Dostarczana mieszanka o frakcji 0-31,5mm powinna spełniać następujące parametry:
Frakcja żwirowa > 30 %
Zawartość nadziarna =< 5 %
Zawartość frakcji pyłowej 2~5 %
Wskaźnik piaskowy 40-70
Wskaźnik różnoziarnistości => 5.
6) Dostawa zamówienia będzie prowadzona systematycznie z chwilą potwierdzenia właściwych parametrów mieszanki kruszyw do 30.09.2016 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminy Gzy. Dostawa ma być realizowana samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 24 ton, umożliwiającym sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw.
7) W trakcie dostawy Zamawiający ma prawo pobrać próbkę kruszywa, którą następnie przekaże do laboratorium w celu stwierdzenia właściwości parametrów.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania odcinka drogi na którym realizowany jest przedmiot zamówienia.
9) W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt.
III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2016r.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami.
2. Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. Termin zwiÄ…zania ofertÄ… wynosi 30 dni.
5. Kopertę należy opisać w następujący sposób:
Oferta na „DostawÄ™ mieszanki żwiru wraz z rozplantowaniem równiarkÄ… dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy.”. Nie otwierać przed 30.06.2016r. godz. 16.00.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
V. Wykaz dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej
2. Wykaz wykonanych dostaw z ostatnich 2 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania niniejszej oferty, lub jeÅ›li okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – wykonanych dostaw w tym okresie.
3. Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 30 czerwca 2016 r. do godz. 1600 w Sekretariacie Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.
VII. Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena – 100%
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
2. Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego: p. Wiesław Ochtabiński, p. Ilona Madziar, tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22.
3. Kontakt z Zamawiającym w godzinach pracy Urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.
IX. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz wykonanych dostaw
1. Załączniki (.pdf)
2. Załączniki (.doc)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-05
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-06-23 15:07:13
- Liczba odsłon: 870
- Historia dokumentu: