Znak sprawy :IOÅš 271.10.2015                                                             Gzy, dn. 18.06.2015r.

                                                             

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

ZamawiajÄ…cy: Gmina Gzy,

Gzy 9, 06-121 Gzy

tel/fax (023) 691-31-67, 691-31-22

 

zaprasza do zÅ‚ożenia ofert na:  „Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim ”.

I.                    Przedmiot zamówienia: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim, zgodnie z zaplanowanym w budżecie wniosku o dofinansowanie projektu POKL  pn.:  „ Bajkowy oddziaÅ‚ przedszkolny” w ramach poddziaÅ‚ania 9.1.1- Zmniejszenie nierównoÅ›ci w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej zgodnie z umowÄ… o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00

1.      W zakres rzeczowy wchodzi:

1.      wykonanie bezpiecznej  nawierzchni:

-        z pÅ‚yt z granulatu EPDM zespolonego lepiszczem, bezpieczna wysokość upadku (HIC) do 1,5m,

2.      Ogrodzenie

-        sadzenie krzewów liÅ›ciastych form naturalnych (np: pÄ™cherznica)

2.       Przedmiot zamówienia opisany w zaÅ‚Ä…czniku od nr 3 – Formularz cenowy  należy dostarczyć na koszt Wykonawcy, wraz z rozÅ‚adunkiem i montażem  do SzkoÅ‚y Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim,             

3.       Wykonawca musi uwzglÄ™dnić w cenie oferty nastÄ™pujÄ…ce czynniki:

- organizacjÄ™ placu dostaw,

- badanie jakości materiałów,

- wyładunek, załadunek oraz transport materiałów,

- zabezpieczenia i inne przedsięwzięcia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,

-uprzątnięcie i likwidację placu po zakończeniu prac

             

4.       Tam, gdzie w Zapytaniu kub zaÅ‚Ä…cznikach zostaÅ‚o wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1 - 3 ustawy Pzp, ZamawiajÄ…cy dopuszcza zÅ‚ożenie materiałów lub rozwiÄ…zaÅ„ równoważnych pod warunkiem, że zapewniÄ… uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od zaÅ‚ożonych w niniejszym Zapytaniu.

5.       ZamawiajÄ…cy nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za szkody wyrzÄ…dzone przez WykonawcÄ™  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6.       MateriaÅ‚y użyte przez WykonawcÄ™ do wykonania przedmiotu zamówienia bÄ™dÄ… posiadać odpowiednie atesty, i bÄ™dÄ… zgodne z przewidzianymi prawem normami.

7.       Zaleca siÄ™, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach  niniejszego postÄ™powania przez ZamawiajÄ…cego.

8.       Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ CPV:

45112723-9 -  Roboty w zakresie ksztaÅ‚towania placów zabaw

 

II.                  Termin realizacji zamówienia:  30 lipca 2015r.  

III.                Warunki udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym:

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

 

1)      posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„;

2)      posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz potencjaÅ‚ techniczny, a także dysponujÄ… osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia;

4)      nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

2.             W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertÄ… należy        dostarczyć oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu tych warunków – zaÅ‚Ä…cznik nr 2.

3.         Dodatkowo w celu potwierdzenia speÅ‚nienia warunku: Posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia  Wykonawca musi wykazać, że posiada doÅ›wiadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy z tego okresu wyrażajÄ…ce siÄ™ wykonaniem przynajmniej  1 zamówienia odpowiadajÄ…cego swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania, miejsca, nazwy zamawiajÄ…cego oraz zaÅ‚Ä…czyć  dokumenty potwierdzajÄ…ce, że te dostawy  zostaÅ‚y wykonane należycie -  wg wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do Zapytania.

4.       Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

a)      formularz ofertowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 1

b)      oÅ›wiadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – zaÅ‚Ä…cznik nr 2,

c)      Formularz cenowy - ZaÅ‚Ä…cznik nr 3.

d)      Wykaz dostaw – zaÅ‚Ä…cznik nr 4.

5.      Dokumenty, o których mowa w p.3 powyższego wykazu, powinny być zÅ‚ożone w formie oryginaÅ‚u.

6.      Dostawca poniesie wszelkie koszty zwiÄ…zane z przygotowaniem i zÅ‚ożeniem oferty.

IV.                Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty bÄ™dzie cena rozumiana jako cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia o którym mowa w sekcji I. Zamówienie otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższÄ… cenÄ™ i jednoczeÅ›nie speÅ‚ni warunki okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

V.        Okres gwarancji: 24 miesiÄ…ce na wszystkie zaoferowane produkty zamówienia.

VI.      Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe: uggzy.bip.org.pl,

VII.    Wymagania dotyczÄ…ce zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

1.       ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawcy, który zÅ‚oży najkorzystniejszÄ… ofertÄ™ zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokoÅ›ci 3 % ceny brutto podanej w ofercie.

2.       Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z nastÄ™pujÄ…cych form:

a)      pieniÄ…dzu, przelewem na rachunek zamawiajÄ…cego

b)      porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spółdzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo - kredytowej, z tym że zobowiÄ…zanie kasy jest zawsze zobowiÄ…zaniem pieniężnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5  pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci.

3.       Zasady zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera art. 151 ustawy PZP.

4.       Zabezpieczenie w pieniÄ…dzu Wykonawca wpÅ‚aci przelewem na rachunek bankowy BS PuÅ‚tusk O/Gzy  Nr 91823200050200091220020003

5.       Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwoÅ‚alnÄ… i bezwarunkowÄ… gwarancjÄ™ pÅ‚atnÄ… na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego.

VIII.  Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: UrzÄ…d Gminy Gzy pn.:  „Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim ”, Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy do dnia 30 czerwca 2015r, godz. 10:00.  Mailowo: . uggzy@wp.pl.

IX.Termin otwarcia ofert : 07.07.2015r. godz. 11:00. UrzÄ…d Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

X.  Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: wg zawartej umowy, do 30 dni od wystawienia faktury.

XI.           Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: pani Danuta OjrzeÅ„ska  – Dyrektor Publicznej szkoÅ‚y Podstawowej w Skaszewie WÅ‚oÅ›ciaÅ„skim Tel. (23) 691-52-76 lub 509533612

XII.         Sposób przygotowania oferty: ofertÄ™ należy sporzÄ…dzić w formie pisemnej, w jÄ™zyku polskim, zgodnie z zawartymi w zapytaniu wymaganymi zaÅ‚Ä…cznikami  oraz przesÅ‚ać drogÄ… mailowÄ…, faxem, listownie ( decyduje data wpÅ‚ywu do UrzÄ™dy Gminy) lub osobiÅ›cie. W odniesieniu do ofert zÅ‚ożonych drogÄ… elektronicznÄ…, Wykonawca zobowiÄ…zany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

XIII.            Sposób rozliczeÅ„: Wszelkie rozliczenia zwiÄ…zane z realizacjÄ… niniejszego zamówienia  dokonywane bÄ™dÄ… w PLN.

XIII.       Dodatkowe uwagi:

1.      ZÅ‚ożenie zapytania nie jest równoznaczne ze zÅ‚ożeniem zamówienia;

2.      Zamówienie nastÄ™pować bÄ™dzie do wysokoÅ›ci Å›rodków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Gzy oraz budżecie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL, nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00 realizowanego w Gminie Gzy, a także zgodnie z limitami okreÅ›lonymi w „katalogu wydatków kwalifikowanych” zawartym w dokumentacji konkursowej naboru.

3.      Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje siÄ™ ustawy Prawo ZamówieÅ„ Publicznych.

4.      ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postÄ™powania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 1

2.      OÅ›wiadczenie o speÅ‚nieniu warunków zgodnie z art. 22 ustawy PZP

3.      Formularz cenowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 3,

4.      Wykaz dostaw – zaÅ‚Ä…cznik nr 4,

5.      Projekt Umowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 5.

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2015-06-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-22 12:16:13
  • Liczba odsÅ‚on: 599
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2494639]

przewiń do góry