Gzy, dnia 09.12.2013r.

IOŚ.271.20.9.2013

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego” wybrana została oferta Nr 3 złożona przez firmę:

 

BANK SPÓŁDZIELCZY

w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Słowackiego 8

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

BANK SPÓŁDZIELCZY w Pułtusku

ul. Kościuszki 1

06-100 Pułtusk

84,81

2

Bank Spółdzielczy w Pruszkowie

ul. Bolesława Prusa 88

05-800 Pruszków

98,71

3

BANK SPÓŁDZIELCZY

w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Słowackiego 8

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

           

 

 

z up. Wójta

/-/ mgr inż. Wiesław Ochtabiński

Zastępca Wójta

 

------------------------------------------------------------

Gzy: Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 475636 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 495. 000,00 PLN (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu. 2. Okres kredytowania od dnia 19 grudnia 2013r. do 15 grudnia 2021r. 3. Waluta kredytu - PLN. 4. Kredyt będzie spłacany w latach 2014 - 2021, w ratach na 15 marca, 15 czerwca, 15 września i 15 grudnia według harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Okres karencji w spłacie rat kredytu do 14 marca 2014r.. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z kontrasygnatą Skarbnika. 7. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej . 9. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych z wyjątkiem ,iż pierwsza płatność odsetek od uruchomienia kredytu nastąpi 30 grudnia 2013 . 10. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek. 11. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 14. Kredyt oprocentowany będzie w skali roku, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) stopa bazowa - zmienna stawka WIBOR 3M ustalona z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, b) marża banku stała dla całego okresu kredytowania. 15. Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu. 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w specyfikacji. 17. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji przelewem na konto Zamawiającego w dniu 19 grudnia 2013r. w wysokości 495.000,00 zł. 18. Do celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu 10.10.2013r., wypłatę kredytu w całości w dniu 30 listopada 2013 r. oraz rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku. Ostateczną ceną oferty jest liczba z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 19. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia się następujące dokumenty na stronie internetowej www.uggzy.bip.org.pl na zakładce Budżet : a) Sprawozdania, b) Opinia RIO dotycząca projektu budżetu na rok 2013, c) Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o prawidłowości kwoty długu, d) Uchwała budżetowa Gminy na rok 2013 i zmiany, e) Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2013..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

harmonogram spłat kredytu i naliczone odsetki od udzielonego kredytu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

1. SIWZ z załącznikami (.pdf)

2. SIWZ z załącznikami (.doc)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-12-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-09 13:53:08
  • Liczba odsłon: 578
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2486839]

przewiń do góry