Gzy, dnia 25.04.2018r.

IOŚ.271.10.15.2018

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na  „Dostawę i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy” wybrana została oferta firmy:

 

LOGIN IT Jacek Zimny

ul. Zięby 5

Koteże

83-200 Starogard Gdański

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE

 

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria określone w SIWZ.

 

Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy”:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

Kryterium

Łączna punktacja

Cena brutto

Wydajność procesora

Okres dostępu do aktualizacji oprogramowania

1

LOGIN IT Jacek Zimny

ul. Zięby 5

Koteże

83-200 Starogard Gdański

175 121,02 zł

60,00 pkt

20,00 pkt.

 

 

 

20,00 pkt.

 

100,00 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

                                                                                                    Wójt

                                                                                               /-/ Barbara Polańska

---------------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 09.04.2018r.

IOŚ.271.10.13.2018

Informacja

z otwarcia ofert

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy przekazuję Wykonawcom informację z otwarcia ofert w dniu 09.04.2018r. o godz. 12.10 w przetargu nieograniczonym na „Dostawę i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy”:

1)      kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

175 748,10 zł

 

2)      ofertę złożyli w terminie:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena  oferty brutto

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Warunki płatności

1

LOGIN IT Jacek Zimny

ul. Zięby 5

Koteże

83-200 Starogard Gdański

175 121,02 zł

45 dni od dnia podpisania umowy

Nie dotyczy

30 dni

                                                                                                                 Wójt Gminy

                                                                                                            /-/ Barbara Polańska

---------------------------------------------------------

Ogłoszenie nr 500071131-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Gzy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 536574-N-2018
Data: 26/03/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gzy, Krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy  9, 06126   Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (url): uggzy.bip.org.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-04-05, godzina: 10.00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-04-09, godzina: 12.00

 

-------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 03.04.2018r.

IOŚ.271.10.9.2018

 

                                                              Wszyscy Wykonawcy

Działając zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  pn. „Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych    w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja   w Gminie Gzy” w dniu 30.03.2018r. wpłynęło zapytanie o następującej treści:

Pytanie nr 1

Prosilibyśmy o udostępnienie edytowalnej wersji załączników, które należy przedłożyć zamawiającemu wraz z ofertą, i na jego późniejsze wezwanie. 

Odpowiedź:

Zamawiający poniżej zamieszcza przedmiotowe załączniki w wersji edytowalnej.

 Załączniki w wersji edytowalnej:

1. Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego

2. Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego

3. Załącznik nr 1 do SIWZ

4. Załącznik nr 3 do SIWZ

5. Załącznik nr 4 do SIWZ

6. Załącznik nr 5 do SIWZ

7. Załącznik nr 6 do SIWZ

8. Załącznik nr 7 do SIWZ


Pytanie nr 2

Czy Zamawiający dopuści projektor multimedialny, którego odległość projekcji 0.68 – 1.76?

Odpowiedź

Zamawiający dopuszcza projektor multimedialny, którego odległość projekcji wynosi 0.68-1.76m

 

Pytanie nr 3

Zwracamy się z prośbą o dopuszczenie produktów równoważnych,  które swoim przeznaczeniem, funkcjonalnością oraz jakością są identyczne jak te określone w specyfikacji SIWZ, ale są niedostępne na rynku lub termin dostawy jest trudny do potwierdzenia (nawet wykraczający poza 45 dni dane wykonawcom na zrealizowanie zadania). 

          Dla Pomoce dydaktyczne:

Dla Poz. 4 – Logopedyczne obręcze – zamiennik produkt Dmuchane lotto - Gra składa się z piłeczki i z podstawy zawierającej 9 zagłębień, w których umieszczono obrazki. Gracz dmuchając na piłeczkę, przemieszcza ją, a na swojej karcie lotta zakrywa pola odpowiadające tym, na których znajduje się piłeczka. podstawa z tworzywa sztucznego o wym. 22 x 32 cm, składająca się z dwóch części; 4 karty z obrazkami; piłeczka do tenisa stołowego; 36 żetonów; instrukcja; 2–4 graczy; od 3 lat

Dla Poz. 20 – Przeciwieństwa – angielskie słówka – zamiennik produkt Przeciwieństwa – gra - Gra w której zadaniem jest odszukanie obrazka oraz jego przeciwieństwa, np. słodki – kwaśny, gruby-chudy  itd. Oprócz walorów poznawczych gra rozwija pamięć i uczy koncentracji. 40 elementów tekturowych tafelków (20 par) o wym. 7 x 7 cm

Wyposażenie pracowni biologicznej

Dla Poz. 1 Mikroskop optyczny – zamiennik produkt Mikroskop Biomax Basic - powiększenie 40x1024x obiektywy 4x/10x/40x, okulary 10x, 16x i soczewka Barlow'a, oświetlenie górne LED z możliwością regulacji natężenia światła, 6 punktowa przysłona z kolorowymi filtrami. W zestawie : zasilacz i dodatkowe akumulatory, Pokrowiec, narzędzia: pęseta, zakraplacz igła preparacyjna metalowa i plastikowa, pojemnik (szalka), papierki do czyszczenia optyki, 5 gotowych przykładowych preparatów, 5 czystych szkiełek nakrywkowych, 5 czystych szkiełek podstawowych

          Dla Wyposażenie pracowni biologicznej

Poz. 4 Mikroskop optyczny – zamiennik produkt Mikroskop Biomax Basic - powiększenie 40x1024x obiektywy 4x/10x/40x, okulary 10x, 16x i soczewka Barlow'a, oświetlenie górne LED z możliwością regulacji natężenia światła, 6 punktowa przysłona z kolorowymi filtrami. W zestawie : zasilacz i dodatkowe akumulatory, Pokrowiec, narzędzia: pęseta, zakraplacz igła preparacyjna metalowa i plastikowa, pojemnik (szalka), papierki do czyszczenia optyki 5 gotowych przykładowych preparatów, 5 czystych szkiełek nakrywkowych, 5 czystych szkiełek podstawowych

Dla Wyposażenie pracowni matematycznych

Dla Poz. 2. Tablica na przybory tablicowe – zamiennik produkt Przybory do tablicy + tablica "Lambda" - Tablica ścienna ( 105x59 cm) z przyborami

Dla Poz. 7 Przybory do tablicy – zamiennik produkt Przybory do tablicy + tablica "Lambda" - Tablica ścienna ( 105x59 cm) z przyborami: - cyrkiel na przyssawkach; linijka 100 cm, kątomierz dwustronny 50 cm, ekierka równoramienna (90°-45° - 45° ), ekierka ( 30°- 60°- 90°), wskaźnik dł. 90 cm;

Odpowiedź

Zamawiający przeanalizował uwagi i w odpowiednim zakresie zmodyfikował SIWZ.

                                                                         z up Wójta

                                                                                                            /-/ Wiesław Ochtabiński

                                                                                                                   Zastępca Wójta

-----------------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 03.04.2018r.

IOŚ.271.10.7.2018

 

                                                              Wszyscy Wykonawcy

Działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego                    na  zadanie pn. „Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych    w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja   w Gminie Gzy”.

I.                   Zakres modyfikacji jest następujący:

1)      w części III pkt 5 ppkt 2 poz. 29 kolumna „Opis” otrzymuje następujące brzmienie: „Programy komputerowe dla kółka szachowego”;

2)      w części III pkt 5 ppkt 2 poz. 18 kolumna „Opis” otrzymuje następujące brzmienie: „Domino po angielsku”;

3)      w części III pkt 5 ppkt 5 poz. 2 kolumna „Opis” otrzymuje następujące brzmienie: „Tablica na przybory matematyczne”;

4)      w części III dodaje się pkt 24 o brzmieniu: „Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, które swoim przeznaczeniem, funkcjonalnością oraz jakością są identyczne jak te wskazane w SIWZ;

5)      Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji SIWZ;

6)      Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej modyfikacji SIWZ;

7)      Załącznik nr 1a do SIWZ otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 3 do niniejszej modyfikacji SIWZ.

8)      W części X ust 12 otrzymuje następujące brzmienie:

„12. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej kopercie, zaadresowanej i oznaczonej w następujący sposób: 

NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES

………………………………………………………………….

Gmina Gzy

Gzy 9

06-126 Gzy

 

„Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja   w Gminie Gzy”

 

Nie otwierać przed dniem 09 kwietnia 2018 r. godz. 12.10.”.

 

9)      W części XI ust. 1 otrzymuje następujące brzmienie:

„1. Oferty należy składać w:

                Urzędzie Gminy Gzy

                 Gzy 9,

                06 – 126 Gzy

                Pokój nr 2 (sekretariat) najpóźniej do dnia 09.04.2018r. do godz. 12:00.”

10)  W części XI ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:

„2. Miejsce otwarcia ofert:

Urząd Gminy Gzy

Gzy 9,

06 – 126 Gzy

Pokój nr 3 w dniu  09.04.2018r. o godz. 12:10”

11)   W części XI ust. 3 otrzymuje następujące brzmienie:

„3. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do dnia 09.04.2018r. do godz. 12:00.”

 

II.                W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.


Załączniki do modyfikacji SIWZ:

1. Załącznik nr 1

2. Załącznik nr 2

3. Załącznik nr 3

                                                                                                          z up Wójta

                                                                                                /-/ Wiesław Ochtabiński

                                                                                                       Zastępca Wójta

-----------------------------------------------------------------------------

Gzy, dnia 27.03.2018r.

IOŚ.271.10.4.2018

 

                                                              Wszyscy Wykonawcy

 

 

Działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  na  zadanie pn. „Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych  w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja   w Gminie Gzy”

Zakres modyfikacji jest następujący:

1) załącznik nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji SIWZ.

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

                                                                                                                    Wójt Gminy
                                                                                                            /-/ Barbara Polańska
1. Załącznik nr 6 do SIWZ (Zał. nr 1 do modyfikacji SIWZ)

                                                                                   ----------------------------------------------------------------------

Ogłoszenie nr 536574-N-2018 z dnia 2018-03-26 r.

Gmina Gzy: Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy" współfinanowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy, krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy  9 , 06126   Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie technologii TIK, platformy edukacyjnej oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy
Numer referencyjny: IOŚ.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Projekt obejmuje dwie (2) Szkoły podstawowe oraz jedno (1) Gimnazjum w Gminie Gzy (obszary wiejskie) borykające się z podobnymi problemami edukacyjnymi. Głównym celem projektu jest podniesienie wiedzy i kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy i złagodzenie zdiagnozowanych dysfunkcji u 183 uczniów uczęszczających do szkół wiejskich w Gminie Gzy (tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Przewodowie Poduchownym, Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim, Publiczne Gimnazjum w Gzach), w tym rozwinięcie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz zrost kompetencji zawodowych u 33 nauczycieli tych szkół. 2) Celem zadania jest stworzenie niezbędnych warunków technicznych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy edukacyjnych. Na potrzeby realizacji projektu zaplanowano zakup środków trwałych w postaci technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK. Zakupiony sprzęt przyczyni się do unowocześnienia sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Dzięki tablicom interaktywnym, projektorom czy laptopom nauczyciele będą mogli korzystać z wielu interaktywnych programów edukacyjnych i w ciekawy sposób urozmaicać sposób prowadzenia zajęć. Wpłynie to na jakość oferowanych w szkołach zajęć. 3) W ramach projektu zaplanowano zakup pomocy dydaktycznych oraz zakup wyposażenia dla 1 pracowni biologicznej dla Gimnazjum, 2 pracowni przyrodniczych (po 1 dla każdej szkoły podstawowej), 2 pracowni matematycznych (po 1 dla każdej szkoły podstawowej). 4) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Gzy”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

32322000-6

30213100-6

48000000-8

30236000-2

80420000-4



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia


45




II.9) Informacje dodatkowe: okres realizacji umowy: 45 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 150.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunek dotyczący posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej spełniają łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - 2 (dwa) zadania obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę i wdrożenie, w ramach jednej umowy, sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop), zestawów interaktywnych, platformy edukacyjnej oraz pomocy dydaktycznych (tradycyjnych lub TIK) na wartość nie mniejszą niż 150 000 zł brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale V, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pułtusku, Oddział Gzy Nr 91 8232 0005 0200 0912 2002 0003 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Wydajność procesora

20,00

Okres dostępu do aktualizacji oprogramowania i funkcjonalności platformy edukacyjnej

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 Załączniki:

1. SIWZ

2. Załącznik nr 1 do SIWZ

3. Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego

4. Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego

5. Załącznik nr 1a doSIWZ

6. Załącznik nr 2 do SIWZ

7. Załącznik nr 3 do SIWZ

8. Załącznik nr 4 do SIWZ

9. Załącznik nr 5 do SIWZ

10. Załącznik nr 6 do SIWZ

11. Załącznik nr 7 do SIWZ

12. Załącznik nr 8 do SIWZ

 

 


Dół formularza

Początek formularza

Dół formularza

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2255950]

przewiń do góry