Gzy, dnia 28.11.2011r.

PP.271.6.3.2011


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012” wybrane zostały oferty złożone przez następujące firmy:


Część 1: PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WOJCIECH KILIŚ

Borza Strumiany 8, 06-126 Gzy

Część 2: PUH MARIOLA ŁYSIK

Osiek-Aleksandrowo 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek

Część 3: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Paweł Fiet

Gotardy 2, 06-126 Gzy

Część 4: Michał Pawlak FIRMA USŁUGOWA

Marusy 5, 06-430 Sońsk

Uzasadnienie wyboru:

Oferty spełniają wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz mają najniższa cenę.



Pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012 :


Część 1: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE – DARIUSZ KWIATKOWSKI

Mierzeniec 33, 06-126 Gzy


ZARBUD Zaręba Arkadiusz

Ołdaki-Stefanowo 7B m.3, 06-126 Gzy


„EURO-POL” Tomasz Mierzejewski

ul. Gorbatowa 5a/4b, 07-410 Ostrołęka


UNI-BUD-Tomasz Paradowski

Nowe Skaszewo 5, 06-126 Gzy

SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-ROLNICZA

ul. Parkowa 3, 06-425 Karniewo


PUH „DERWEX” Rafał Durka

Malechy 38, 06-425 Karniewo


Część 2: Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa „Hanmix” – Hanna Zadrożna

Kozłówka 36, 06-126 Gzy


ZARBUD Zaręba Arkadiusz

Ołdaki-Stefanowo 7B m.3, 06-126 Gzy


EURO-POL” Tomasz Mierzejewski

ul. Gorbatowa 5a/4b, 07-410 Ostrołęka

UNI-BUD-Tomasz Paradowski

Nowe Skaszewo 5, 06-126 Gzy


Część 3: „PŁOMIŃSKI” DAMIAN PŁOMIŃSKI

ul. Krupki 19, 05-190 Nasielsk


ZARBUD Zaręba Arkadiusz

Ołdaki-Stefanowo 7B m.3, 06-126 Gzy


EURO-POL” Tomasz Mierzejewski

ul. Gorbatowa 5a/4b, 07-410 Ostrołęka


UNI-BUD-Tomasz Paradowski

Nowe Skaszewo 5, 06-126 Gzy


Część 4: „PŁOMIŃSKI” DAMIAN PŁOMIŃSKI

ul. Krupki 19, 05-190 Nasielsk


ZARBUD Zaręba Arkadiusz

Ołdaki-Stefanowo 7B m.3, 06-126 Gzy


EURO-POL” Tomasz Mierzejewski

ul. Gorbatowa 5a/4b, 07-410 Ostrołęka


Firma Usługowa Szczepan Szczypiński

Ostaszewo Wielkie 17, 06-126 Gzy


UNI-BUD-Tomasz Paradowski

Nowe Skaszewo 5, 06-126 Gzy


Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) .


Jednocześnie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012 na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) została odrzucona oferta złożona przez firmę:


Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa „Hanmix” – Hanna Zadrożna

Kozłówka 36, 06-126 Gzy


Uzasadnienie odrzucenia:

Treść oferty odrzuconej zawiera błędy w obliczeniu ceny. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), jeżeli treść oferty zawiera błędy w obliczeniu ceny, zamawiający odrzuca ofertę.



z up. Wójta

mgr inż. Wiesław Ochtabiński

Zastępca Wójta

 

 

------------------------------------------

Gzy: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 375728 - 2011; data zamieszczenia: 11.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie gminy Gzy w sezonie 2011/2012. 2.Minimalna szerokość odśnieżania dróg gminnych to 4 metry. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych 3.Cały obszar gminy został podzielony na 4 rejony odśnieżania dróg gminnych. W wyniku tego podziału zamówienie dzieli się na części. Część I obejmuje odśnieżanie dróg w sołectwach: Grochy Imbrzyki, Mierzeniec, Stare Grochy, Wójty Trojany, Kozłowo, Porzowo, Pękowo, Kozłówka. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 140 godzin. Część II obejmuje odśnieżanie dróg w sołectwach: Przewodowo Parcele, Przewodowo Poduchowne, Przewodowo Majorat, Nowe Przewodowo, Gzy, Gzy Wisnowa, Grochy Serwatki, Nowe Borza, Nowe Skaszewo, Łady, Sulnikowo. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 140 godzin. Część III obejmuje odśnieżanie dróg w sołectwach: Tąsewy, Kęsy, Żebry Wiatraki, Żebry Falbogi, Ołdaki, Skaszewo Włościańskie. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 120 godzin. Część IV obejmuje odśnieżanie dróg w sołectwach: Begno, Szyszki, Słończewo, Gotardy, Ostaszewo Włuski, Ostaszewo Pańki, Ostaszewo Wielkie. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 140 godzin. Szczegółowe trasy odśnieżania zawiera załącznik nr 2. 4.Zapotrzebowanie ilościowe przedstawione w punkcie 3 stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin w zakresie odśnieżania. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby w gminie. 5.Wykonawca może ubiegać się o zlecenie na wykonanie minimum jednej części zamówienia. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania wszystkich części zamówienia jednemu wykonawcy. 7.Wykonawca do wykonania każdej części zamówienia musi posiadać przynajmniej jeden pług odśnieżny + ciągnik rolniczy lub co najmniej jedną koparko-ładowarkę. Każdy ze sprzętów musi być o mocy co najmniej 90 KM. 8.Szczegółową lokalizację wraz z podaniem nazwy drogi i zakres odśnieżania określa każdorazowo zamawiający, dokonując zgłoszenia wykonania usługi. 9.Do obowiązków wykonawcy należy: - przystąpienie do prowadzenia akcji odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w trakcie ich trwania, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, które mogą skutkować powstaniem zatorów śnieżnych na drogach - w zależności od zgłoszenia otrzymanego od upoważnionego przedstawiciela zamawiającego; - rozpoczęcia świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny, od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego lub pisemnego; - zapewnienie kontaktu telefonicznego z zamawiającym 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę; 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał do wykonania każdej części zamówienia przynajmniej jeden pług odśnieżny + ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 90 KM lub co najmniej jedną koparko-ładowarkę o mocy co najmniej 90 KM. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·          

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania:

1. SIWZ

2. Załączniki do SIWZ

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-11-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-28 15:56:40
  • Liczba odsłon: 333
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2255973]

przewiń do góry