Gzy, dnia 16.09.2011r.

SN.271.5.3.2011

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2011 w wysokości 637.052,00 zł w tym: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu – 232.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki – 405.052,00 zł” wybrana została oferta Nr 2 złożona przez firmę:

Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim

                                    Oddział  Nasielsk

                                    ul. Warszawska 22

                                    05-190 Nasielsk

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego                 na „Udzielenie kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2011 w wysokości 637.052,00 zł w tym: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu – 232.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki – 405.052,00 zł”

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

Bank Spółdzielczy w Pułtusku

ul. Kościuszki 1

06-100 Pułtusk   

96,39

2

Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim

Oddział Nasielsk

ul. Warszawska 22

05-190 Nasielsk  

100,00

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

 

 

Wójt Gminy Gzy

/-/ Barbara Polańska

 

 

----------------------------------------

Gzy: Udzielenie kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2011 w wysokości 637.052,00 zł w tym: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - 232.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki - 405.052,00 zł
Numer ogłoszenia: 264548 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2011 w wysokości 637.052,00 zł w tym: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - 232.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki - 405.052,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2011 w wysokości 637.052,00 zł w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - 232.000,00zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki - 405.052,00 zł. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 27 września 2011 roku do dnia 15 grudnia 2020 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym pierwsza transza kredytu nastąpi w dniu 27.09.2011r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. 4. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. 5. Waluta kredytu - PLN. 6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2012r. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi w dniu 15.03.2012r. 7. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu według stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M kwotowej z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększony o marżę Wykonawcy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża Wykonawcy stała w całym okresie kredytowania. 9. Odsetki będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy rzeczywistej liczbie dni występujących w danym roku 365/366 , płatne do 15 dnia miesiąca co 3 m-ce, poczynając od 15.12.2011r. W przypadku gdy termin spłaty odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji jednorazowej z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 12. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR - 3M obowiązującą w dniu 02.06.2011r., wypłatę kredytu w całości w dniu 30.09.2011r. oraz rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku 365/366. Ostateczna cena oferty musi być liczba z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.09.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające zdolność kredytowania: - bilans za lata 2009 i 2010 - rachunek wyników za lata 2009 i 2010 2. Harmonogram spłat kredytu i naliczonych odsetek od udzielonego kredytu sporządzony przez Wykonawcę 3. Sporządzony przez Wykonawcę wzór umowy uwzględniający ogólne warunki umowy podane przez Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy Gzy 9 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gzy Gzy 9 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

------------

Do pobrania:

  1. SIWZ
    1. Załącznik nr 1
    2. Załącznik nr 2
    3. Załącznik nr 3
    4. Załącznik nr 4
    5. Załącznik nr 5
    6. Harmonogram spłat
  2. Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako płatnika VAT
  3. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
  4. Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Gzy
  5. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy
  6. Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach
  7. Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS
  8. Zarządzenie o zaciągnięciu kredytu długoterminowego
  9. Uchwała Nr 262/C/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 1 września 2011 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego, o który ubiega się Wójt Gminy Gzy.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-09-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-16 13:45:33
  • Liczba odsłon: 486
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2256549]

przewiń do góry