GZY: Dostarczenie oleju opałowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim.

Ogłoszenie  o  zamówieniu:   usługi

Zamieszczenie  ogłoszenia:   obowiązkowe

Ogłoszenie  dotyczy:   zamówienia publicznego.

Sekcja  I. Zamawiający

I.1)Nazwa  i  adres:  Gmina  Gzy,  Gzy  9, 06-126  Gzy,  woj. mazowieckie, tel.23-691-31-22,

Faks  23-691-31-67.

     *  Adres   strony internetowej zamawiającego:  www.uggzy.bip.org.pl 

I.2)RODZAJ  ZAMAWIAJĄCEGO: administracja  samorządowa.

 

SEKCJA   II:    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa  nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Dostarczenie   oleju opałowego  lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej  w  Gzach, Publicznego Gimnazjum  w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim. 

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości  lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia  jest  dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach  i   Publicznego  Gimnazjum  w Gzach w łącznej  ilości   55.000  litrów     oraz   dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie  Włościańskim  w  ilości  21.000  litrów.                                                                                                                   Ogółem:    76.000  litrów oleju.  Słownie: siedemdziesiąt  sześć  tysięcy  litrów  oleju  opałowego  lekkiego.  

Dostawy będą dokonywane  partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami zamawiającego. Każda jednorazowa   dostawa   oleju   opałowego   lekkiego w ilości nie przekraczającej 7.000 litrów    dla PSP  i  PG  w Gzach  oraz  6.000 litrów  dla  PSP  w Skaszewie  Włościańskim  nastąpi w terminie uzgodnionym telefonicznie  z zamawiającym.

 

Dostarczane ilości oleju opałowego lekkiego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15 º C,  zgodnie z  Ustawą z dnia 23 stycznia 2004r.  o podatku akcyzowym  (Dz.U. nr 29 z 2004r., poz. 257 ze zm.).

 

II.1.4)Czy przewiduje się  udzielenie zamówień uzupełniających:   nie.

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):     11300000-3

II.1.6)Czy dopuszcza  się złożenie oferty częściowej:    nie.

II.1.7)Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:    nie.

 

II.2)CZAS  TRWANIA ZAMÓWIENIA  LUB  TERMIN  WYKONANIA:   od dnia      01  października 2010r.   do  dnia 01 maja 2011r.

 

SEKCJA III:  INFORMACJE  O   CHARAKTERZE  PRAWNYM,  EKONOMICZNYM, FINANSOWYM  I  TECHNICZNYM.

 

III.2)  ZALICZKI

* Czy   przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:   nie

 

III.3)WARUNKI UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS  SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY  SPEŁNIANIA TYCH  WARUNKÓW

* III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub   czynności, jeżeli przepisy  prawa     nakładają  obowiązek ich  posiadania

 

Opis  sposobu dokonywania oceny spełniania  tego  warunku

 

- Oświadczenie  wykonawcy o spełnianiu warunków w  art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29

   stycznia   2004r.  Prawo  zamówień  publicznych. Ocena  spełniania tego warunku udziału w postępowaniu   będzie odbywała się  na  zasadzie :   spełnia,  nie   spełnia.       

 

  • III.3.2)  Wiedza  i  doświadczenie

Opis  sposobu   dokonywania oceny  spełniania tego  warunku

 

 - O zamówienie  mogą się  ubiegać wykonawcy,  których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie  zamówienia, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest  krótszy  -  w tym  okresie ,  wykonywali usługi o podobnym  zakresie. Ocena spełniania tego warunku  udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie:    spełnia,  nie   spełnia.

 

    *     III.3.3)  Potencjał     techniczny.

 

Opis  sposobu dokonywania oceny  spełniania  tego warunku

 

- Zamawiający   wymaga,  aby wykonawca  posiadał niezbędny sprzęt   przewidziany do realizacji  zamówienia. (własny  lub  wypożyczony   na czas realizacji  zamówienia). Ocena  spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie:  spełnia,

nie  spełnia.

  • III.3.4)  Osoby zdolne do wykonywania  zamówienia

Opis sposobu dokonywania  oceny spełniania   tego  warunku

 

Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca dysponował personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się

na  zasadzie:  spełnia,  nie  spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja  ekonomiczna  i  finansowa

Opis  sposobu dokonywania  oceny spełniania tego  warunku

 

-Zamawiający wymaga,  aby wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej  i  finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia. Ocena  spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała  się  na  zasadzie:  spełnia,  nie  spełnia.

 

III.4)INFORMACJA  O  OŚWIADCZENIACH  LUB  DOKUMENTACH,  JAKIE  MAJĄ  DOSTARCZYĆ WYKONAWCY  W  CELU POTWIERDZANIA SPEŁNIANIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  NIE PODLEGANIA  WYKLUCZENIU  NA  PODSTAWIE  ART. 24  UST.1  USTAWY

 

      *III.4.1)W  zakresie  wykazania spełniania przez wykonawcę  warunków, o których mowa  w art.  22  ust. 1 ustawy,  oprócz  oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  należy  przedłożyć:

 

- koncesję, zezwolenie  lub  licencję

 

-wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych  lub  ciągłych również wykonywanych,  dostaw  lub  usług w zakresie niezbędnym do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  te  dostawy lub usługi zostały wykonane lub są  wykonywane  należycie

 

- wykaz   narzędzi, wyposażenia i urządzeń dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi  zasobami

 

-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i  doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,  oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

-opłaconą  polisę,  a w  przypadku  jej  braku inny dokument  potwierdzający, że   dostawca  jest  ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności    związanej z  przedmiotem  zamówienia

 

III.4.2) W  zakresie potwierdzenia  nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1  ustawy, należy  przedłożyć:

 

-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

-aktualny  odpis z właściwego rejestru,  jeżeli   odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt  2  ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,  a w stosunku do  osób  fizycznych oświadczenie w zakresie  art.  24 ust. 1 pkt  2ustawy

 

- aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie  zalega z opłacaniem podatków lub  zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych  płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego  organu -  wystawione nie wcześniej  niż  3  miesiące przed  upływem  terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania  ofert

 

-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych  lub  Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające,  że  dostawca nie  zalega  z opłacaniem  składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,  lub  potwierdzenie,  że   uzyskał  przewidziane  prawem zwolnienie ,  odroczenie  lub rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w  całości wykonania  decyzji właściwego organu – wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące przed  upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania  ofert.

 

III.4.3) Czy  ogranicza się  możliwość ubiegania się o zamówienie  publiczne tylko dla dostawców,  u  których ponad  50%  pracowników  stanowią  osoby niepełnosprawne:    nie

 

SEKCJA   IV:   PROCEDURA

 

IV.1)TRYB  UDZIELENIA   ZAMÓWIENIA

IV .1.1)  Tryb   udzielenia  zamówienia:   przetarg  nieograniczony

IV.2)KRYTERIA   OCENY  OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny  ofert:   najniższa  cena

IV.2.2)Czy przeprowadzona  będzie aukcja elektroniczna:   nie

IV.3)ZMIANA     UMOWY

Czy przewiduje  się  istotne  zmiany postanowień zawartej  umowy w stosunku do treści oferty,  na  podstawie której dokonano wyboru  wykonawcy:    nie

 

IV.4)INFORMACJE      ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres  strony internetowej, na  której dostępna jest  specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  

       www.uggzy.bip.org.pl

Specyfikację  istotnych  warunków zamówienia można  uzyskać pod  adresem: Urząd    Gminy Gzy,  Gzy 9, 06-126 Gzy  oraz   -    Zespół  Obsługi  Szkół   w  Gzach, 06-126 Gzy.

IV.4.4)Termin  składania wniosków o dopuszczenie do  udziału  w  postępowaniu lub  ofert:                                     24 wrzesień 2010r. godzina    10ºº,    miejsce:    Urząd    Gminy  Gzy,  Gzy 9,  06-126 Gzy.

IV.4.5)Termin  otwarcia  ofert:   24  wrzesień 2010r. godz. 10³º, miejsce: świetlica  -Urząd  Gminy Gzy,

06-126   Gzy

IV.4.6)Termin  związania  ofertą:   okres  w dniach:   30 (od ostatecznego terminu składania  ofert)

IV.4.7)Czy  przewiduje się  unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania  środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy  udzielonej przez państwa członkowskie   Europejskiego Porozumienia o  Wolnym  Handlu    (EFTA),  które  miały  być  przeznaczone na  sfinansowanie całości lub części zamówienia:  

Nie.

Do pobrania:

  1. SIWZ
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-29 13:39:37
  • Liczba odsłon: 111
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2264903]

przewiń do góry