Gzy, dnia 27.05.2011r.

SN.271.3.3.2011

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy” wybrana została oferta Nr 1 złożona przez firmę:

 

SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO – HANDLOWO – ROLNICZA

ul. Parkowa 3

06-425 Karniewo

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego                 na „Dostawę mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Gzy”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO – HANDLOWO – ROLNICZA

ul. Parkowa 3

06-425 Karniewo

100,00

2

„USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE”

Miklewska Katarzyna

Kossobudy 7

09-140 Raciąż

 

84,00

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Wójt Gminy

/-/ inż. Barbara Polańska

 

 

------------------------------------------------------

Gzy: Dostawa mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy
Numer ogłoszenia: 117400 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (pozyskanie, zakup i transport do wskazanego miejsca, rozładunek i rozplantowanie równiarką) mieszanki żwiru (pospółki) dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Gzy. Całkowita ilość dostaw: 5 000 ton. Przedmiotowa mieszanka żwiru (pospółki) winna spełniać wymogi jakościowe żwiru przeznaczonego do remontów dróg oraz nie zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem. Dostawy polegać będą na dowiezieniu mieszanki żwiru (pospółki) na poszczególne drogi według zamówień ilościowych Zamawiającego oraz jej rozplantowaniu równiarką. Liczba poszczególnych dostaw zostanie uzgodniona z Zamawiającym i będzie zależna od zaistniałych warunków drogowych oraz łącznej ładowności pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowego zamówienia. Dostawy wykonywane będą transportem o ładowności nieprzekraczającej 20 ton. Dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) i zostanie przez niego potwierdzona. Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) o dostawie mieszanki żwiru (pospółki). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku stwierdzenia wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na własny koszt w terminie 2 dni od wezwania Zamawiającego. 3.Zamawiający ma prawo dokonać kontroli przedmiotu zamówienia przez wyspecjalizowaną jednostkę (np. laboratorium drogowe, waga kontrolna) wynik badań będzie wiążący dla obu stron i jeżeli wskutek badań zostaną stwierdzone wady przedmiotu dostawy to dostawca obowiązany jest do zwrotu zamawiającemu kosztów badania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.10-5, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania sprzętu, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował personelem posiadającym uprawnienia do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania personelem posiadającym uprawnienia do wykonania zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Zamawiający wymaga, aby wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Gzy Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania: SIWZ z załącznikami

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-05-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-30 08:51:38
  • Liczba odsłon: 352
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2256034]

przewiń do góry