Gzy, dnia 12.07.2016r.

IOŚ.271.5.17.2016

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo” wybrana została oferta Nr 4 złożona przez firmę:

 

Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o. o.

ul. Brokowska 37

07-300 Ostrów Maz.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria określone w SIWZ.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo”:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja

Kryterium

Łączna punktacja

Cena brutto

Okres gwarancji

1

Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu

„POLHILD I”

Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna

ul. H. Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

142 827,90 zł

74,15 pkt.

60 miesięcy

10,00 pkt.

84,15 pkt.

2

Drogi i Mosty – Jan Kaczmarczyk

Kacice 76

06-100 Pułtusk

124 949,55 zł

84,76 pkt.

60 miesięcy

10,00 pkt.

94,76 pkt.

3

Konsorcjum:

 

Z.U.H. „MARBUD”

inż. Mariusz Piętka

ul. Reutta 16”B”

06-400 Ciechanów

 

Z.U.H. „KOPTRANS”

Witold Piętka

ul. Mazowiecka 9a

06-400 Ciechanów

168 048,75 zł

63,02 pkt.

36 miesięcy

6,00 pkt.

69,02 pkt.

4

Przedsiębiorstwo Budowy              i Utrzymania Dróg Sp. z o. o.

ul. Brokowska 37

07-300 Ostrów Maz.

117 680,74 zł

90,00 pkt.

60 miesięcy

10,00 pkt.

100,00 pkt..

5

VIKBUD

Robert Wierzbowski

ul. Powstańców 15 m. 8

07-410 Ostrołęka

144 309,75 zł

73,39 pkt.

60 miesięcy

10,00 pkt.

83,39 pkt.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

 

 

 

 

Wójt Gminy

/-/ inż.  Barbara Polańska

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Gzy: Przebudowa drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo
Numer ogłoszenia: 90371 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo. Przebudowa drogi gminnej we wsi Nowe Przewodowo od km 0 +000 do km +500 obejmuje: 1. roboty przygotowawcze, 2. wykonanie podbudowy 3. wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej o grubości 4 + 4 cm, 4. wykonanie odwodnienia 5. wykonanie poboczy 6. wykonanie oznakowania Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o analizę złożonych oświadczeń i dokumentów .Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności wg formuły spełnia- nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadających każda swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i pomiotów na rzecz których roboty zostały wykonane. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności wg formuły spełnia- nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności wg formuły spełnia- nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności wg formuły spełnia- nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o analizę złożonych oświadczeń i dokumentów .Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności wg formuły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

1. SIWZ wraz z załącznikami (.pdf)
2. Załączniki (.doc)
3. Przedmiar robót
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-07-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-12 12:54:50
  • Liczba odsłon: 351
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2256059]

przewiń do góry