Gzy, dnia 03.06.2014r.

IOŚ.271.3.13.2014

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy” wybrana została oferta Nr 2 złożona przez firmę:

 

Przedsiębiorstwo MIK

Roboty Ziemne i Drogowe

Jan Miklewski

Kossobudy 7

09-140 Raciąż

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

Marzanna Zofia Kucińska

„BLIŹNIACZEK”

Cichawy 6, 06-440 Gąsocin

93,93

2

Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe

Jan Miklewski

Kossobudy 7

09-140 Raciąż

100,00

3

Witold Piętka Z. U. H.  KOPTRANS

ul. Jana Reutta 16 B

06-400 Ciechanów  

57,83

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                             /-/ inż.  Barbara Polańska

 

--------------------------------------------------------------

Numer ogłoszenia: 168882 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 168612 - 2014 data 19.05.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, fax. 023 6913167.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego): Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających · Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

-----------------------------------------------------

Numer ogłoszenia: 168644 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 168612 - 2014 data 19.05.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, fax. 023 6913167.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):.

--------------------------------------------

Gzy: Dostawa mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy
Numer ogłoszenia: 168612 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki żwiru (pospółki) wraz z rozplantowaniem równiarką dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (pozyskanie, zakup i transport do wskazanego miejsca, rozładunek i rozplantowanie równiarką) mieszanki żwiru (pospółki) dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie gminy Gzy. Całkowita ilość dostaw: 7 000 ton. 2. Przedmiotowa mieszanka żwiru (pospółki) winna spełniać wymogi jakościowe żwiru przeznaczonego do remontów dróg oraz nie zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem. 3. Dostarczana mieszanka o frakcji 0-31,5mm powinna spełniać następujące parametry: Frakcja żwirowa > 30 % Zawartość nadziarna =< 5 % Zawartość frakcji pyłowej 2~5 % Wskaźnik piaskowy 40-70 Wskaźnik różnoziarnistości => 5 4. Dostawy polegać będą na dowiezieniu mieszanki żwiru (pospółki) na poszczególne drogi według zamówień ilościowych Zamawiającego oraz jej rozplantowaniu równiarką. Liczba poszczególnych dostaw zostanie uzgodniona z Zamawiającym i będzie zależna od zaistniałych warunków drogowych oraz łącznej ładowności pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowego zamówienia. Dostawy wykonywane będą transportem o ładowności nieprzekraczającej 24 ton. 5. Dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) i zostanie przez niego potwierdzona. Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) o dostawie mieszanki żwiru (pospółki). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku stwierdzenia wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na własny koszt w terminie 2 dni od wezwania Zamawiającego. 7.Zamawiający ma prawo dokonać kontroli przedmiotu zamówienia przez wyspecjalizowaną jednostkę (np. laboratorium drogowe, waga kontrolna) wynik badań będzie wiążący dla obu stron i jeżeli wskutek badań zostaną stwierdzone wady przedmiotu dostawy to dostawca obowiązany jest do zwrotu zamawiającemu kosztów badania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.10-5, 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania sprzętu, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował personelem posiadającym uprawnienia do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania personelem posiadającym uprawnienia wykonywania zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 1. SIWZ wraz z załącznikami

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-06-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-05 08:32:54
  • Liczba odsłon: 630
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2256893]

przewiń do góry