Gzy, dnia 23.08.2012r.

PP.271.4.7.2012

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego wybrana została oferta Nr 2 złożona przez firmę:

 

Bank Spółdzielczy w Pruszkowie

ul. Bolesława Prusa 88

05-800 Pruszków

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz ma najniższą cenę.

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  na „Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego”:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Uzyskana ilość punktów

1

SGB – Bank Spółka Akcyjna

ul. Szarych Szeregów 23a

60 – 462 Poznań

92,40

2

Bank Spółdzielczy w Pruszkowie

ul. Bolesława Prusa 88

05-800 Pruszków

100,00

3

BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ SA

ODDZIAŁ W PUŁTUSKU

ul. Świętojańska 16

06-100 Pułtusk

89,04

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

    Wójt Gminy

/-/ inż. Barbara Polańska

---------------------------------------------

Gzy, dnia 09.08.2012r.

PP.271.4.5.2012

 

 

Zapytania i wyjaśnienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego 

Nr PP.271.4.1.2012  na udzielenie Gminie Gzy  kredytu długoterminowego

  

W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania i przekazania dokumentów poniżej przedstawiam treść zapytań z wyjaśnieniami.

 

Pytanie:

Sprecyzowanie terminów płatności odsetek uwzględniając postawienie kredytu do dyspozycji w dniu 10 września 2012r.

Odpowiedź:

 Dokonano zmiany w Dziale III pkt 9 oraz w Dziale XVI pkt 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na zadanie pn.: “Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego” oraz zmieniono ogłoszenie nr 163867-2012 z dnia 27.07.2012r. (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia numer ogłoszenia: 294500-2012 z dnia 09.08.2012r.) 

 

Pytanie:

Czy dokumenty wymienione w części V i VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty?

 

Odpowiedź:

Niniejszym informuję, że dokumenty wymienione w części V i VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy do podpisania oferty.

 

 

  

 

Wójt Gminy Gzy

inż. Barbara Polańska

 

---------------------------------------------

Numer ogłoszenia: 294500 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 163867 - 2012 data 27.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, fax. 023 6913167.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: 9.Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek..
  • W ogłoszeniu powinno być: Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych, z wyjątkiem, iż pierwsza płatność odsetek od uruchomionego kredytu nastąpi do dnia 15.12.2012r. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek..

--------------------------------------------

Gzy, dnia 09.08.2012r.

PP.271.4.3.2012

 

Wszyscy Oferenci,

 

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego”

 

Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

1.      W dziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt 9 otrzymuje następujące brzmienie:

Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych, z wyjątkiem, iż pierwsza płatność odsetek od uruchomionego kredytu nastąpi do dnia 15.12.2012r. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek.

2.      W dziale XVI Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy pkt 9 otrzymuje następujące brzmienie:

Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych, z wyjątkiem, iż pierwsza płatność odsetek od uruchomionego kredytu nastąpi do dnia 15.12.2012r. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek.

 

 

Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

Wójt Gminy Gzy

inż. Barbara Polańska

 

---------------------------------------------

Gzy, 02.08.2012r.

PP.271.4.2.2012

 

W związku z zapytaniem dotyczącym wykazu banków, w których Gmina Gzy ma zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów długoterminowych na dzień 30 czerwca 2012r. poniżej zostaje umieszczony wykaz przedmiotowych zobowiązań.

 

Wójt Gminy

inż. Barbara Polańska

-----------------------------------

Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 163867 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu. 2.Okres kredytowania od dnia 10 września 2012r. do 15 grudnia 2020r. 3.Waluta kredytu - PLN. 4.Kredyt będzie spłacany w latach 2013 - 2020, w ratach na 15 marca, 15 czerwca, 15 września i 15 grudnia według harmonogramu załączonego do SIWZ 5.Okres karencji w spłacie rat kredytu do 14 marca 2013r.. 6.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel (in blanco) z kontrasygnatą Skarbnika. 7.W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8.Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej i nie może być wyższa niż 2 %. 9.Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach kwartalnych łącznie ze spłatą rat kapitałowych. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku 365/366, o wysokości naliczonych odsetek zamawiający będzie informowany na piśmie w terminie umożliwiającym terminową spłatę odsetek. 10.Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 13.Kredyt oprocentowany będzie w skali roku, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa - zmienna stawka WIBOR 3M ustalona z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, marża banku stała dla całego okresu kredytowania. 14.Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu. 15.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w specyfikacji. 16.Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji przelewem na konto Zamawiającego w dniu 10 września 2012r. w wysokości 700.000,00 zł. 17.Do celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu 15.06.2012r., wypłatę kredytu w całości w dniu 31 sierpień 2012 oraz rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku. Ostateczną ceną oferty jest liczba z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 18.Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia się następujące dokumenty na stronie www.uggzy.bip.org.pl na zakładce Budżet: Sprawozdania, Opinia RIO dotycząca projektu budżetu na rok 2012, Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o prawidłowości kwoty długu, Uchwała budżetowa Gminy na rok 2012 i zmiany, Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku budżetowym 2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedłoży zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram spłat kredytu i naliczone odsetki od udzielonego kredytu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dokumenty do pobrania:

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2256862]

przewiń do góry